جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   سه ضلع مهم در مدیریت سازمان حفظ نباتات
4 خرداد 1399 , ساعت 15:30

خاوازی تبیین کرد:

سه ضلع مهم در مدیریت سازمان حفظ نباتات

وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: اگر امکانات و قدرت کارشناسی این سازمان تقویت شود، در آینده شاهد افزایش تولید در بخش‌های زراعت و باغبانی خواهیم بود.

کاظم خاوازی‌، وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه‌ای از توفیقات در دو بخش زراعت و باغبانی، متأثر از تلاش‌های مدیران و کارشناسان سازمان حفظ نباتات است، گفت: اگر امکانات و قدرت کارشناسی این سازمان تقویت شود، در آینده شاهد افزایش تولید در بخش‌های زراعت و باغبانی خواهیم بود.

خاوازی در ادامه با تأکید بر اینکه در مدیریت سازمان حفظ نباتات، سه ضلع دارای اهمیت بسیار بالایی است، تصریح کرد: نخست، جایگاه ویژه بخش خصوصی است. این سازمان باید نقش درخور توجهی برای واردکنندگان و تولیدکنندگان مرتبط با این بخش در فرآیند اجرایی کار و تولید، قائل و از همیاری آنها در این حوزه برخوردار شود.

او روابط بین‌الملل در مدیریت این بخش را ظلع دوم مدیریت حفظ نباتات دانست و گفت: روابط بین‌الملل مطلوب می‌تواند بسیاری از امکانات و دانش بین‌المللی را حتی در شرایط تحریم وارد کشور کند. چنانکه گاهی با نظرات کارشناسی بین‌المللی، کل مسیر راهبردی برای حل یک مسئله تغییر می‌کند.

خاوازی موسسه تحقیقات گیاهپزشکی را ضلع سوم توفیق دانست و افزود: هرچه از این موسسه در فرایند مدیریتی و عملکردی فاصله بگیریم، دیرتر به اهداف می‌رسیم و هرچه همکاری فشرده‌تر و نزدیک‌تری داشته باشیم، موفقیت و دستیابی به اهداف سریعتر میسر می‌شود. بنابراین در مدیریت این سازمان باید به جایگاه موسسه تحقیقات گیاهپزشکی توجه ویژه شود.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین ضمن تقدیر از مدیریت محمدرضا درگاهی در دوره حضور در سازمان حفظ نباتات، از توانمندی کیخسرو چنگلوایی برای حضور در این پست مهم، ابراز امیدواری کرد و گفت: آقای چنگلوایی یکی از مدیران توانمند بخش کشاورزی هستند و امیدواریم در این حوزه هم یاور وزارت جهاد کشاورزی باشد.

خبرگزاری ایانا

مطالب مرتبط

No Thoughts on سه ضلع مهم در مدیریت سازمان حفظ نباتات

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>