پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   لزوم افزایش سهم کودهای آلی و زیستی در سبد مصرفی کودی کشاورزان
26 خرداد 1399 , ساعت 18:14

لزوم افزایش سهم کودهای آلی و زیستی در سبد مصرفی کودی کشاورزان

در هشتمین جلسه کارگروه خودکفایی کودهای کشاورزی، شناسایی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه تولید فرآورده‌های آلی و زیستی و تقسیم وظایف طرفین با تمام جزئیات مربوطه در کارگروه خودکفایی کودهای کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در هشتمین جلسه کارگروه خودکفایی کودهای کشاورزی، شناسایی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه تولید فرآورده‌های آلی و زیستی و تقسیم وظایف طرفین با تمام جزئیات مربوطه در کارگروه خودکفایی کودهای کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی، مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در این نشست که با حضور انجمن صنفی تولید کنندگان فرآورده‌های آلی و زیستی برگزار شد، در خصوص لزوم افزایش سهم کودهای آلی و زیستی در سبد مصرفی کودی کشاورزان و لزوم حمایت از تولید کنندگان این بخش توضیحاتی ارایه کرد.

مهندس حمید رسولی بر نحوه حمایت از تولید کنندگان این بخش با در اختیار گذاردن ظرفیت‌های شبکه بزرگ کارگزاران توزیع نهاده‌های کشاورزی در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تاکید کرد.

وی از اعضای این انجمن درخواست کرد تا از طریق بکارگیری روش‌های نوین آموزشی و ترویجی به ویژه مشارکت در همایش‌های استانی معرفی محصولات شرکت و همکاری در تهیه محتوای آموزشی و ترویجی به صورت کاتالوگ، بروشور و ویدئو ارتباط موثرتری را با کارگزاران توزیع نهاده‌های کشاورزی، کارشناسان ترویج و کشاورزان برقرار کنند.

در این نشست، اعضای انجمن صنفی تولید کنندگان فرآورده‌های آلی و زیستی، با ارایه گزارشی از وضعیت فعلی تولید این محصولات کودی در ۳۸ شرکت فعال عضو این انجمن، آمادگی خود را برای همکاری با این طرح اعلام و خوش‌بینی خود را نسبت به نتایج اجرای طرح خودکفایی کودهای کشاورزی جهت افزایش تولید داخلی محصولات کودی آلی و زیستی و جهش تولید محصولات کشاورزی اعلام کرد.

گفتنی است که مهندس حمید رسولی از ابتدای خرداد ماه با حکم ابلاغی دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی انتصاب یافته است.

.

توجه: برای اخبار و مطالب در موضوعات مشابه روی قسمت “برچسب ها” در پایین صفحه کلیک کنید

مطالب مرتبط

No Thoughts on لزوم افزایش سهم کودهای آلی و زیستی در سبد مصرفی کودی کشاورزان

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>