پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, اردبیل, استان ها  »   رشته‌های جدید در دانشکده کشاورزی پارس‌آباد ایجاد می‌شود
19 آذر 1399 , ساعت 15:21

رشته‌های جدید در دانشکده کشاورزی پارس‌آباد ایجاد می‌شود

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت بالای دانشکده کشاورزی برای توسعه مغان از تلاش برای راه‌اندازی رشته‌های جدید در این دانشکده خبر داد.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت بالای دانشکده کشاورزی برای توسعه مغان از تلاش برای راه‌اندازی رشته‌های جدید در این دانشکده خبر داد.

به گزارش ایرنا اکبر بهنامجو روز چهارشنبه در بازدید از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان اظهارداشت: منطقه مغان و به ویژه شهرهای پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله سوار در حوزه کشاورزی و دامپروری به عنوان یکی از قطب‌های استان و کشور شناخته می‌شود و از ظرفیت بالای دانشکده کشاورزی برای توسعه این منطقه استفاده خواهد شد.

وی تشریح کرد: شهرستان پارس‌آباد به عنوان قطب کشاورزی باید قطب علمی کشاورزی نیز باشد.

بهنامجو افزود: توسعه فیزیکی دانشکده و همچنین خوابگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مرتبط در حال انجام می‌باشد که با تکمیل این زیرساخت‌ها امکان جذب دانشجوی بیشتر در مقاطع مختلف فراهم خواهد شد.

او افزود: از ظرفیت بالای دانشکده کشاورزی در مرحله اول برای توسعه مغان و در مرحله بعد برای توسعه کشاورزی کشور استفاده خواهد شد.

او همچنین دانشکده کشاورزی را به لحاظ دارا بودن بیس از ۱۰۰ هکتار اراضی حاصلخیز یکی از استثنائات مراکز علمی کشور دانست و افزود: این اراضی به همراه زیرساخت علمی دانشکده می‌تواند علم و عمل را توامان توسعه داده و کشاورزی دانش‌بنیان را پی‌ریزی کند.

پارس ‌آباد مغان در شمال استان اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

مطالب مرتبط

No Thoughts on رشته‌های جدید در دانشکده کشاورزی پارس‌آباد ایجاد می‌شود

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>