پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران, گزارش های تصویری  »   افتتاح مركز رشد و نوآوری فن آوری های گياهپزشكی + عکس
8 دی 1399 , ساعت 13:21

افتتاح مرکز رشد و نوآوری فن آوری های گیاهپزشکی + عکس

مراسم نکوداشت هفته پژوهش سال 1399 موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور صبح روز يكشنبه 7 دی‌ماه برگزار و "مركز رشد و نوآوری فن آوری های گياهپزشكي" افتتاح شد.

افتتاح مرکز رشد و نوآوری فن آوری های گیاهپزشکی

مراسم نکوداشت هفته پژوهش سال ۱۳۹۹ موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور صبح روز یکشنبه ۷ دی‌ماه برگزار و “مرکز رشد و نوآوری فن آوری های گیاهپزشکی” افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، دکتر جوادی معاون پژوهش و فن آوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن تبریک به جمع برگزیدگان موسسه در هفته پژوهش، افتتاح مرکز رشد و نوآوری گیاهپزشکی را به عنوان بیست و ششمین مرکز رشد و نوآوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تبریک گفته و از افتتاح قریب الوقوع مرکز نوآوری بین المللی با همکاری سازمان جهانی غذا و کشاورزی ملل متحد (فائو ) در کرج خبر داد. وی نقش موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور در سلامت جامعه و کشاورزی را بسیار مهم شمرده و از این موسسه به عنوان خط مقدم مبارزه با معضلات گیاه پزشکی و نقش موثر آن در حوزه سلامت محصولات کشاورزی و انسان یاد نمود.

در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر و برگزیده شامل بابک حیدری علیزاده (بخش تحقیقات آفتکش‌ها)، مهران غزوی (بخش تحقیقات حشره‌شناسی کشاورزی)، حسین لطفعلی‌زاده (مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی)، مونس بخشی کزج (بخش تحقیقات رستنی‌ها)، محمدرضا عباسی مژدهی (مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان)، ابراهیم گیلاسیان (بخش تحقیقات رده‌بندی حشرات)، محمدرضا اصلاحی (مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان – اهواز)، فاطمه شفقی (بخش تحقیقات حشره‌شناسی کشاورزی)، محمودشاهی کوتیانی (مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی صفی آباد دزفول)، مکامه مهدوی امیری (بخش تحقیقات بیماری‌های گیاهی)، از برترین‌های حوزه‌ پشتیبانی و مدیریت، اداری، مالی، نقلیه و حراست نیز تقدیر به‌عمل آمد.

در پایان حاضرین از بخش‌های مختلف مرکز رشد و شرکت‌های مستقر در آن بازدید بعمل آورده و دکتر روانلو رئیس مرکز رشد و نوآوری موسسه در خصوص نحوه فعالیت‌ این مرکز و فعالیت های شرکت های دانش بنیان مستقر در آن آنان توضیحاتی را برای بازدیدکنندگان ارائه نمود.

مرکز رشد و نوآوری فن آوری های گیاهپزشکی

مطالب مرتبط

No Thoughts on افتتاح مرکز رشد و نوآوری فن آوری های گیاهپزشکی + عکس

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>