جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, علمی  »   انتخاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان چهره تاثیرگذار حوزه ژنتیک گیاهی کشور
29 دی 1399 , ساعت 15:40

انتخاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان چهره تاثیرگذار حوزه ژنتیک گیاهی کشور

دکتر محمد مقدم واحد، عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز از سوی انجمن ژنتیک ایران به عنوان چهره تاثیرگذار حوزه ژنتیک کشور انتخاب شد.

دکتر محمد مقدم واحد، عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز از سوی انجمن ژنتیک ایران به عنوان چهره تاثیرگذار حوزه ژنتیک کشور انتخاب شد.

طی آیینی در جلسه مجمع عمومی اتحادیه انجمن‌های علوم زیستی، از خدمات دکتر مقدم واحد تجلیل به عمل آمده و لوح تقدیر و جایزه ژنتیک ملی ایران از سوی دکتر محمود تولایی رییس انجمن ژنتیک ایران به وی اهدا شده است.

این جایزه به پاس همت ستودنی و تلاش خستگی ناپذیر در توسعه دانش ژنتیک گیاهی در کشور و نیز تعلیم و تربیت نسل جدیدی از محققین این حوزه و نیز مسئولیت‌های متعدد و تاثیرگذار اجرایی از سوی کمیته داوران جایزه ملی ژنتیک ایران اهدا شده است.

دکتر محمد مقدم واحد، استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز مدرک دکتری خود را در رشته اصلاح نباتات از دانشگاه ایالتی آیوا در آمریکا دریافت کرده است. وی با سابقه بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس و پژوهش در دانشگاه تبریز، پیش از این نیز به عنوان چهره تاثیرگذار علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران مورد تقدیر قرار گرفته بود.

انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز، محقق نمونه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، معرفی به عنوان چهره تاثیرگذار علم زراعت و اصلاح نباتات از سوی انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران و انتخاب به عنوان پیشکسوت علم ژنتیک گیاهی کشور از طرف انجمن ژنتیک ایران، نخبه دانش ایران از سوی پایگاه استنادی جهان اسلامISC و… از جمله دستاوردهای علمی این استاد دانشگاه تبریز است.

مطالب مرتبط

رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: تمام تلاش مجموعه مرتبط با کشاورزی هسته‌ای سازمان را در جهت ترویج و گسترش کشاورزی مدرن معطوف خواهیم کرد. محمد ...
به منظور فراهم آوردن امکان همکاری‌های علمی- پژوهشی در کشاورزی، تفاهم‌نامه همکاری‌های تحقیقاتی بین پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندرقند توسط روسای پژوهشگاه و موسسه امضاء و مبادله ...
امروز سه شنبه در پنجمین جشنواره معرفی ارقام گیاهی در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، ۴۹ رقم جدید زراعی و باغی معرفی شد و ۳۰‌ نفر محقق و کشاورز در بخش ...
No Thoughts on انتخاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان چهره تاثیرگذار حوزه ژنتیک گیاهی کشور

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>