پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   انتصاب رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی کنه‌شناسی ایران
1 بهمن 1399 , ساعت 12:46

انتصاب رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی کنه‌شناسی ایران

در حکمی از سوی دکتر علیرضا صبوری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنه شناسی ایران، دکتر پرویز شیشه‌بر به عنوان رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی کنه ‌شناسی ایران منصوب شد.

در این حکم آمده است:
“به پیشنهاد اعضای محترم هیأت مدیره انجمن کنه‌شناسی و با توجه به تعهد و تجارب ارزنده حضرتعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی ایران، منصوب می‌شوید.
امید است با یاری خداوند یکتا و کمک دبیران علمی و اجرایی و انجمن کنه‌شناسی در اجرای وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله موفق و مؤید باشید.”

دکتر شیشه بر عضو هیئت علمی گروه گیاه‌‌پزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز است.

چهارمین کنگره کنه شناسی ایران در تاریخ هشتم تا دهم مردادماه سال ۱۴۰۰ در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی واقع در شهر مشهد برگزار خواهد شد.

پذیرش خلاصه مقالات برای کنگره از یکم دی ماه شروع شده و تا تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال خلاصه مقالات خود می توانند به وبسایت کنگره (ipca4.areeo.ac.ir) مراجعه نمایند.

.

چهارمین کنگره بین المللی کنه شناسی ایران

مطالب مرتبط

چهارمین کنگره بین المللی کنه شناسی ایران صبح امروز پنجشنبه ششم مرداد ماه 1401 آغاز به کار کرد. چهارمین کنگره بین المللی کنه شناسی ایران توسط انجمن کنه شناسی ایران ...
دکتر حمیدرضا حاجی قنبر دانشیار گروه حشره شناسی کشاورزی دانشگاه روز 22 مهرماه بر اثر سانحه تصادف و واژگونی خودرو در جاده تهران مشهد به دیار باقی شتافت. دکتر حمیدرضا ...
در طول چند دهه ای که از عمر برگزاری همایش ها و کنگره های تخصصی علمی و انتشار مجلات علمی-پژوهشی در رشته های علمی مختلف در ایران می گذرد همواره در عنوان انگلیسی ...
No Thoughts on انتصاب رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی کنه‌شناسی ایران

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>