پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, استان ها, کرمان  »   کشف بیش از یک تن سموم قاچاق و تاریخ گذشته در شهرستان عنبرآباد
10 اسفند 1399 , ساعت 11:51

کشف بیش از یک تن سموم قاچاق و تاریخ گذشته در شهرستان عنبرآباد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبرآباد از کشف بیش از یک تن انواع سموم قاچاق و تاریخ گذشته از فروشگاه‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

محسن طاهری روز یکشنبه گفت: سموم قاچاق و تاریخ گذشته کشف شده از فروشگاه های کشاورزی عنبرآباد با حضور نماینده سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و نماینده قاچاق کالا صورتجلسه و به منظور طی مراحل قانونی به سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان تحویل داده شد.

وی بر تشدید بازرسی ها از مراکز فروش لوازم کشاورزی تاکید و تصریح کرد: در راستای انجام وظایف کارگروه پایش مواد کودی ‌و سموم کشاورزی، بازدید اعضا این کارگروه از فروشگاه های کشاورزی به صورت مستمر انجام می شود.

مدیر جهادکشاورزی عنبرآباد تعداد فروشگاه های مجاز کشاورزی این شهرستان را ۴۰ واحد برشمرد و بر خرید کشاورزان از فروشگاه های مجاز کشاورزی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: کارگروه پایش مواد کودی و سموم با محوریت جهادکشاورزی به صورت هفتگی از فروشگاه های کشاورزی بازدید و بر نحوه توزیع کود و سم نظارت و با متخلفان برخورد قانونی می کند.

طاهری فروش هرگونه مواد کودی و سموم کشاورزی فاقد لیبل، شماره ثبت و ارائه نکردن فاکتور را از مصادیق تخلف برشمرد و از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

وی اظهار داشت: مصرف کنندگان هنگام خرید سموم و کودها نسخه و فاکتور دریافت کنند تا در صورت بروز تخلف برخورد قانونی انجام شود.

مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

.

مطالب مرتبط

بیش از ۹۰ فروشندگی عرضه نهاده‌های کشاورزی در قائم شهر پایش شد. مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر با اشاره به پایش ۹۶ فروشگاه سموم نباتی کشاورزی در این شهرستان، گفت: ...
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از کشف و ضبط ۳۲۱ کیلوگرم سموم آفت کش، کود تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در منطقه ابرج بخش درودزن در این شهرستان خبرداد. منصور ...
مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان از پلمپ ۳ فروشگاه سم و کود شیمیایی بدون مجوز قانونی در این شهرستان خبر داد . غلامعباس زارعی فر گفت: این فروشگاه‌ها به علت نداشتن ...
سازمان حفظ نباتات کشور با ارسال نامه هایی به فروشگاه های آنلاین از جمله وبسایت های دیجی کالا، دیوار، بازار کشاورزی، فارمرشاپ و ...  نسبت به تداوم فروش آفت کش ها و سموم ...
No Thoughts on کشف بیش از یک تن سموم قاچاق و تاریخ گذشته در شهرستان عنبرآباد

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>