کشف بذر و سموم کشاورزی در ساری

چاپ

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۳۵ میلیارد ریالی انواع بذر و سموم کشاورزی در ساری خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع بذر و سموم کشاورزی در ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضائی، ماموران در ۲ عملیات غافلگیرانه از انبار نگهداری کالا متعلق به متهمان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با همکاری کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و اداره صمت شهرستان ساری، در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط این افراد هفت تن و ۱۱۱ کیلوگرم انواع بذر و ۱۳ هزار کیلو انواع سموم کشاورزی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش کالای احتکار شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متصدیان این واحدها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردارمیرزایی با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان و سایر نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.