فراخوان ارسال مقالات برای چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران

همایش بیوتکنولوژی

چاپ

چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران به میزبانی انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری دانشگاه یزد و انجمن‌های علمی و موسسات پژوهشی این حوزه از ۳۱ مردادماه تا دوم شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دکتر سید ابراهیم سیفتی، عضو هیات علمی دانشگاه یزد و دبیر اجرایی همایش با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: همایش‌های بین‌المللی و ملی بیوتکنولوژی ایران هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که دوره قبلی این همایش‌ها، شهریورماه سال گذشته در تهران برگزار شد و با تشکیل دبیرخانه اجرایی چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران، درصدد هستیم طبق روال دوره‌های گذشته این همایش را در تابستان سال آینده برگزار نمائیم.

سیفتی تصریح کرد: به منظور تاکید بر اهمیت زیست فناوری در حوزه امنیت غذایی و تبیین این مهم، دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران با شعار «سده ۱۴۰۰: زیست فناوری برای امنیت غذایی و سلامت» برگزار خواهد شد.

محورهای همایش عبارتند از:
زیست‌فناوری و ویروس کرونا
زیست‌فناوری پزشکی، واکسن و داروهای نوترکیب
زیست‌فناوری گیاهی
محصولات تراریخته، ویرایش ژنومی و مباحث ایمنی زیستی
زیست‌فناوری جانوری
زیست‌فناوری میکروبی، غذایی، صنعتی و محیط ‌زیست
متابولومیکس، پروتئومیکس و ژنومیکس
بیوانفورماتیک
زیست‌فناوری سامانه‌ها و زیست‌شناسی ‏مصنوعی
اخلاق، فقه و حقوق زیست فناوری
اقتصاد و تجاری سازی زیست فناوری
سیاست گذاری و مدیریت زیست فناوری

مهلت ارساال مقالات تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ است و علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود می توانند به نشانی اینترنتی biotechcongress.ir مراجعه نمایند.

.