جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, استان ها, مازندران  »   18 فروشگاه سموم نباتی در ساری پایش شد/ معرفی دو واحد متخلف به تعزیرات
26 خرداد 1400 , ساعت 10:24

۱۸ فروشگاه سموم نباتی در ساری پایش شد/ معرفی دو واحد متخلف به تعزیرات

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: در بازدید از 18 فروشگاه سموم نباتی در این شهرستان، دو واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: در بازدید از ۱۸ فروشگاه سموم نباتی در این شهرستان، دو واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی مازندران، رضا پورفلاح اظهار کرد: مدیریت صحیح مصرف کود شیمیایی و سم در تولید غذای سالم و کاهش آلودگی های زیست محیطی نقش مهمی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: برای پایش واحدهای فروش سموم نباتی،‌ نمایندگانی از فرمانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری در گشت مشترک به بازدید از فروشگاه های عرضه سموم نباتی این شهرستان می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از این پایش ها، عدم توزیع سموم غیرمجاز، حذفی، تاریخ گذشته، قاچاق و کنترل عدم گرانفروشی است، اضافه کرد: در این شهرستان ۱۷۸ فروشگاه عرضه سموم نباتی وجود دارد که کارشناسان در خردادماه ۱۸ واحد فروش و عرضه سموم، کود و آفت کش ها را مورد پایش قرار دادند.

پورفلاح با بیان اینکه هرگونه تغییر در بسته بندی و دخل و تصرف در محتوا و برچسب سموم ممنوع بوده و درج تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی الزامی است، افزود: در این پایش ها، دو فروشنده متخلف به دلیل عدم درج برچسب قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مطالب مرتبط

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، بر استفاده استاندارد از سموم مجاز در محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: با تولید و صادرات محصولات باکیفیت، می‌توان بازارهای جهانی محصولات کشاورزی را حفظ کرد....
تعداد ۵۶۰ داروخانه گیاهپزشکی و فروشگاه آفت کش نباتی در فارس مجاز به فروش سم هستند. رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس گفت: تعداد فروشگاه‌های آفت ...
دکتر ذبیح اله اعظمی عضو و سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در شورای مدیران سازمان حفظ نباتات کشور حضور یافت و عملکرد و اقدامات استراتژیک و مهم سازمان ...
مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان از پلمپ ۳ فروشگاه سم و کود شیمیایی بدون مجوز قانونی در این شهرستان خبر داد . غلامعباس زارعی فر گفت: این فروشگاه‌ها به علت نداشتن ...
No Thoughts on ۱۸ فروشگاه سموم نباتی در ساری پایش شد/ معرفی دو واحد متخلف به تعزیرات

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>