جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, اردبیل, استان ها, ایران  »   واحد کنترل کیفیت محصولات گلخانه‌ای در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود
26 دی 1400 , ساعت 14:05

مدیر دفتر محصولات گلخانه‌ای وزارت جهاد کشاورزی:

واحد کنترل کیفیت محصولات گلخانه‌ای در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود

مدیر دفتر تولید محصولات گلخانه‌ای وزارت جهاد کشاورزی گفت: واحد کنترل کیفیت تولید محصولات گلخانه‌ای در همه استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود.

مدیر دفتر تولید محصولات گلخانه‌ای وزارت جهاد کشاورزی گفت: واحد کنترل کیفیت تولید محصولات گلخانه‌ای در همه استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود.

تقوی ۲۶ دی در جریان بازدید از طرح‌های توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای در مغان اظهار کرد: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ هکتار در استان اردبیل و منطقه حاصلخیز مغان در حال اجراست که در بخش‌های مختلف تولید محصولات نیز آغاز شده است.

وی استان اردبیل را قطب تولید محصولات سبزی، صیفی و جالیزی اعلام کرد و گفت: این ظرفیت به تولید محصول و تأمین نیاز داخلی و صادرات محصولات متنوع به خارج از کشور نیز منجر شده است.

مدیر دفتر تولید محصولات گلخانه‌ای وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در قالب طرح ساماندهی تولید محصولات سالم و ارگانیک سعی بر این است تا این شهرک‌ها و مجتمع‌های گلخانه‌ای، تولید محصولات به نحوی باشد تا امکان صادرات آن با برند مشخص و بسته‌بندی مطلوب به انجام برسد.

تقوی راه‌اندازی واحد کنترل کیفی محصولات گلخانه‌ای را در استان‌های مختلف یادآور شد و افزود: با همکاری نظام مهندسی کشاورزی استان و مدیران توانمند جهاد کشاورزی با هدف رصد سلامت محصول واحد کنترل کیفی محصولات گلخانه‌ای راه‌اندازی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در قالب این واحد سعی بر این است تا نظارت‌ها بر محصول و صدور استانداردهای لازم در این زمینه با تأییدیه مشخص به انجام رسیده و امکان صادرات محصول با رعایت الزامات فراهم آید.

تقوی اضافه کرد: امیدواریم در همه شهرک‌ها و مجتمع‌های گلخانه‌ای شرایط راه‌اندازی واحد کنترل کیفیت فراهم آید تا ما بتوانیم به بهبود تولید و تقویت نظام صادراتی در این بخش با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری درست دست پیدا کنیم.

مدیر دفتر تولید محصولات گلخانه‌ای وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: به هیچ وجه اجازه خروج محصول از مجموعه‌های گلخانه‌ای را بدون دریافت استانداردهای لازم نخواهیم داد تا زمینه بهبود فرآیند تغذیه و همچنین ایمنی بیشتر در این بخش فراهم آید.

مطالب مرتبط

طرح ملی پایش باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی نیشابور، با موفقیت انجام شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: با توجه به دستور‌های ابلاغی سازمان غذا و دارو و اهمیت ...
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در زمان حاضر ۱۰ درصد آفت کش‌های نباتی تولیدی کشور در این استان فرموله می‌شود که با بهره برداری از یک مگا پروژه جدید ...
رئیس سازمان حفظ نباتات در نشست اتاق کرمان، از برنامه اساسی برای مدیریت سیاه‌بازار حاکم بر آفت‌کش‌ها خبر داد که تعدد سم فروشی‌ها را نیز به‌عنوان یک مسئله مهم مدنظر قرار خواهد داد....
رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: شرکت‌های واردات و تولید سموم به بهانه ورود سم، مدیریت باغ‌های کشور را در دست گرفته اند و نقش دستگاه های حاکمیتی کم‌رنگ شده است....
No Thoughts on واحد کنترل کیفیت محصولات گلخانه‌ای در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>