پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   هیچ یک از محصولات کشاورزی ایران آلوده نیستند + فیلم
28 دی 1400 , ساعت 18:19

هیچ یک از محصولات کشاورزی ایران آلوده نیستند + فیلم

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: خبر‌های منتشر شده در خصوص آلودگی محصولات کشاورزی ایران، بی اساس و هیچ یک از محصولات کشاورزی ایران آلوده نیستند.

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: خبر‌های منتشر شده در خصوص آلودگی محصولات کشاورزی ایران، بی اساس و هیچ یک از محصولات کشاورزی ایران آلوده نیستند.

آقای علیرضا مهاجر در مراسم آغاز بکار هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ های کشاورزی افزود: در مقاطع مختلف برخی محصولات کشور‌های دیگر از جمله بذر آلمانی، ذرت برزیلی بازگشت داده شده اند، اما هیچگاه این موضوعات منتشر نشد.

وی اضافه کرد:، اما در طرف مقابل به بازگشت محصولات کشاورزی ایران از کشور‌های دیگر که بیشتر آن‌ها بی اساس است بسیار پرداخته می‌شود.

آقای مهاجر گفت: ۶۰۰ هزار تن سیب زمینی صادر کردیم که تنها ۵۰ تن آن به دلیل وجود خاک برگشت خورد و سیب زمینی‌ها به هیچ وجه آلوده نبود.

وی ادامه داد: سمومی که در ایران استفاده می‌شود بهترین سموم هستند و تلاش شبانه روزی داریم که کوچکترین اتفاقی برای غذای مردم ایران نیفتد.

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: دشمن متنی را در آلبانی آماده می‌کند و به ایران می‌فرستد و ما در ایران آن متن را بازنشر می‌دهیم از همه مردم خواهش می‌کنیم که بیش از بازنشر مطلب، کمی در مورد آن فکر کنند.

وی افزود: بهترین سهم دنیا را تولید و وارد کشور می‌کنیم ضمن اینکه در ایران سالانه ۳۰۰ روز هوای آفتابی داریم و آفتاب بزرگترین پاک کننده دنیاست.

آقای مهاجر گفت: در اتحادیه اروپا شش برابر ایران سموم کشاورزی مصرف می‌شود، اما به محصولات کشاورزی ما نسبت آلودگی می‌دهند و می‌خواهند وانمود کنند که مسئولان ایران توانایی اداره محصولات حوزه کشاورزی را ندارند.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم سم بی کیفیت در کشور تولید یا به کشور وارد شود و در مقابل تخلفات نیز می‌ایستیم.

.

مطالب مرتبط

هشتمین نمایشگاه نهاده های کشاورزی تهران (ویژه واردکنندگان نهاده های کشاورزی) از 28 دی ماه تا 1 بهمن ماه 1400 در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو در تهران برگزار گردید. ....
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور از سه اقدام وزارت جهاد کشاورزی برای ممانعت از برگشت خوردن محصولات کشاورزی در آینده خبر داد. شاهپور علائی مقدم افزود: اول اینکه توافق شد ...
رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به جلسات برگزار شده پیش بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده، ممنوعیت صادرات دو محصول فلفل دلمه و سیب به روسیه برطرف شود....
هشتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران (AGRICULTECH 2022) از ۲۸ دی ‌ماه الی ۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو در تهران برگزار ...
No Thoughts on هیچ یک از محصولات کشاورزی ایران آلوده نیستند + فیلم

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>