جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران, داخلی, رویداد ها, همایش ها و کنفرانس ها  »   آغاز اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی
16 بهمن 1400 , ساعت 11:36

آغاز اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی

اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی صبح روز شنبه 16 بهمن 1400 آغاز به کار کرد.

اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی صبح روز شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد.

“اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی” به میزبانی گروه گیاه‌پزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز و به صورت مجازی در روزهای شنبه ۱۶ و یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

اهداف برگزاری همایش، “استقرار کشاورزی پایدار و تأمین غذای سالم برای جامعه”، “نیاز به کاهش مصرف سموم شیمیایی و استفاده از کنترل بیولوژیکی برای مدیریت آفات و بیماری‌های گیاهی” عنوان شده است.

در این همایش، محققین و متخصصین و شرکتهای فعال در زمینه کنترل بیولوژیک از ایران و دیگر کشورها به ارایه آخرین یافته های تحقیقاتی خود خواهند پرداخت.

برنامه زمان بندی برگزاری همایش و ارایه سخنرانی ها از اینجا قابل دریافت است:

https://10thcbiocontrol.ut.ac.ir/data/cnf1624164483/uploads/conference%20schedule.pdf

نشانی وبگاه همایش https://10thcbiocontrol.ut.ac.ir است.

علاقمندان به شرکت در همایش از طریق لینک زیر و بعد از نصب برنامه Adobe Connect می توانند بصورت مهمان (Enter as a Guest) در جلسات مجازی همایش شرکت نمایند:

http://meeting.scu.ac.ir/biologicalcontrol

.

اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی

مطالب مرتبط

اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی در بهمن ماه برگزار می‌شود. این همایش به میزبانی گروه گیاه‌پزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران ...
No Thoughts on آغاز اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>