سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
»   رویداد ها  »   نخستین دوره رویدادهای فناوری‌های نوین کشاورزی
12 مرداد 1401 , ساعت 14:05

نخستین دوره رویدادهای فناوری‌های نوین کشاورزی

نخستین دوره از رویدادهای فناوری‌های نوین کشاورزی (NAT) با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه فناوری‌های نوین این صنعت 26 مردادماه سال جاری از ساعت 9 تا 18 در محل نمایشگاه بین المللی تهران سالن A37 (IHIT) برگزار می‌شود.

نخستین دوره از رویدادهای فناوری‌های نوین کشاورزی (NAT) با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه فناوری‌های نوین این صنعت ۲۶ مردادماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران سالن A37 (IHIT) برگزار می‌شود.

محورهای در نظر گرفته شده برای نخستین دوره از رویدادهای فناوری‌های نوین کشاورزی شامل: بذر و کشت بافت گیاهی، زیست فناوری گیاهی، کشاورزی عمودی و کشاورزی دقیق و هوشمند می‌شود.

همچنین در این رویداد، پنل‌های فناوری‌های نوین در صنعت کشاورزی، بررسی قوت و ضعف زیست‌بوم کشاورزی، معرفی فرصت‌های اقتصادی و مالی و ارایه تجربیات موفق و ناموفق در دنیا و داخل کشور هم برگزار می شود.

تشکیل و تکمیل زنجیره های ارزش کشاورزی با توسعه، ترویج(انتشار) و هم افزایی فناوری های نوین کشاورزی (تحقیق و توسعه، طراحی محصول، تامین مواد اولیه، تولید، توزیع، بازاریابی و ارائه خدمت به مصرف کننده نهایی)، ترویج و توسعه روش های نوآوری و تحقیق و توسعه باز فیمابین بخش خصوص و مرکز تحقیقاتی و پژوهشی با حمایت نهاد پشتیبان و افزایش عملکرد در تولید و ارائه خدمت با بهره گیری از ظرفیت های موجود در فناوری های نوین کشاورزی از دیگر اهداف رویدادهای فناوری های نوین کشاورزی است.

از برنامه های در نظر گرفته شده در نخستین رویداد NAT می‌توان به بازدید مدیران، فناوران و بازیگران کلیدی از نمایشگاه حضوری با مشارکت شرکت ها، مراکز تحقیقاتی، استارت آپ ‏ها و شتاب دهنده های بخش کشاورزی، برپایی دو پنل گفت و گو در راستای بررسی، شناسایی و ارائه راهکار برای رفع چالش های صنعت بذر و کشت بافت جمهوری اسلامی ایران و ملاقات ها و نشست های B2B با محوریت هم افزایی و توسعه فناوری ها اشاره کرد.

از تمامی اعضای حقیقی و حقوقی انجمن‌ها و شرکت‌های فعال در بخش های کشت بافت و بذر، هوشمند سازی و اینترنت اشیا، نرم افزار و پلتفرم‏های عرضه و تقاضا، تولید کنندگان نهال و نشا، شرکت های کشت و صنعت، گلخانه‌داران و گلخانه سازان مدرن (کشت عمودی و بدون خاک) و به ویژه کشاورزان پیشرو جهت بهره برداری و مشارکت در این رویداد دعوت به عمل می نماید.

این رویداد به همت پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار می گردد و ستاد زیست فناوی معاونت علمی ریاست جمهوری از حامیان آن است.

سرمایه گذاران جهت بهره برداری و علاقمندان برای مشارکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر و تعریف نوع همکاری و مشارکت می توانند با دبیر اجرایی رویداد به شماره تماس ۰۹۳۶۶۱۸۱۴۷۲ تماس بگیرند.

.

مطالب مرتبط

No Thoughts on نخستین دوره رویدادهای فناوری‌های نوین کشاورزی

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>