سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
»   داخلی, رویداد ها, نمایشگاه ها  »   سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو
6 مهر 1401 , ساعت 13:50

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

کمیته راهبردی فناوری نانو وزارت جهادکشاورزی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو که از تاریخ 9 الی 12 مهرماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد؛ حضور خواهد داشت.

کمیته راهبردی فناوری نانو وزارت جهادکشاورزی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو که از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد؛ حضور خواهد داشت.

در این دوره از نمایشگاه نانو شرکت‌های فعال در بخش‌هایی نظیر سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری در کنار آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نهادها ترویجی از قبیل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

علاقه مندان می توانند از غرفه کمیته راهبردی فناوری نانو وزارت جهادکشاورزی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۵ ملل، غرفه شماره ۲۵ بازدید نمایند.

علاقمندان همچنین جهت مشاهده جانمایی سایر غرفه ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این جشنواره به آدرس http://exhibition.nano.ir مراجعه نمایید.

.

مطالب مرتبط

نوآوری در کشاورزی با توجه به پیش آمدن چالش‌های جهانی از جمله رشد جمعیت، تغییرات آب و هوا و دسترسی محدود مواد مغذی مهم گیاه مانند فسفر و پتاسیم از اهمیت برخوردار است. ...
با برگزاری رویدادی به صورت حضوری و مجازی، دستاوردها و کاربردهای فناوری نانو در بخش کشاورزی تبیین می‌شود. از سوی کمیته راهبردی فناوری نانو کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز ...
No Thoughts on سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>