پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   جذب 483 نفر نیروی غیر هیات علمی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
27 فروردین 1402 , ساعت 14:28

جذب ۴۸۳ نفر نیروی غیر هیات علمی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ 1402/3/12 است و پذیرفته شدگان در این مرحله از آزمون کتبی به تعداد چندبرابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از آغاز فرآیند جذب ۴۸۳ نفر نیروی غیر هیات علمی از طریق ثبت نام در دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی این سازمان، احمدی صومعه ضمن اعلام این خبر افزود: سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به منظور تامین نیروی انسانی موردنیاز خود در مشاغل اختصاصی و عمومی و با اخذ مجوز های قانونی از سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه، اقدام به جذب ۴۸۳ نفر نیروی غیر هیات علمی از طریق ثبت نام در دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه هایی اجرایی نموده است.

وی از آمادگی کامل سازمان تات در اجرای دستورالعمل های ابلاغی سازمان امور استخدامی خبر داد و اعلام داشت: متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و دریافت دفترچه راهنما می توانند از چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲۰/۰۴ نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

احمدی در پاسخ به سوالی درباره زمان برگزاری این آزمون بیان داشت: تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۲ است و پذیرفته شدگان در این مرحله از آزمون کتبی به تعداد چندبرابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند وبا پشت سرگذاشتن مصاحبه توانمندی ها و شایستگی های شغلی، استخدام قطعی سازمان تحقیقات آموزش وترویج کشاورزی می شوند.

مطالب مرتبط

وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای اولین فراخوان امریه سربازان متخصص وزارت جهاد کشاورزی را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد ...
فراخوان جذب مدرس برای مراکز و واحد‌های دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰ از روز دوشنبه اول شهریور آغاز شد. بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا ۱۵ شهریور ...
مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در راستای گسترش فعالیت های آموزشی، از علاقه مندان به تدریس دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته ها و دروس مختلف کشاورزی (گیاهپزشکی، ...
آگهی های استخدام روز یکشنبه 27 تیر ماه / / / / . استخدام کارشناس ...
No Thoughts on جذب ۴۸۳ نفر نیروی غیر هیات علمی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>