آغاز پذیرش مقاله برای دومین همایش نماتدشناسی ایران
آغاز پذیرش مقاله برای دومین همایش نماتدشناسی ایران

به همت انجمن نماتدشناسی ایران و به میزبانی دانشکده دانشگاه تربیت مدرس، دومین همایش نماتدشناسی ایران در بهمن ماه سال جاری (۱۴۰۲) برگزار می گردد. دومین همایش نماتدشناسی ایران که در تاریخ ۱۱ بهمن ماه برگزار خواهد گردید، پذیرای مقالات علمی محققین در زمینه‌های مختلف علم نماتدشناسی اعم از شناسایی، پراکنش، تنوع ژنتیکی، خسارت، زیست‌شناسی، […]

به همت انجمن نماتدشناسی ایران و به میزبانی دانشکده دانشگاه تربیت مدرس، دومین همایش نماتدشناسی ایران در بهمن ماه سال جاری (۱۴۰۲) برگزار می گردد.

دومین همایش نماتدشناسی ایران که در تاریخ ۱۱ بهمن ماه برگزار خواهد گردید، پذیرای مقالات علمی محققین در زمینه‌های مختلف علم نماتدشناسی اعم از شناسایی، پراکنش، تنوع ژنتیکی، خسارت، زیست‌شناسی، ساز و کار بیماریزایی، همه‌ گیری شناسی، مقاومت، اثر متقابل با سایر عوامل بیماریزا و مدیریت نماتدها است.

برگزاری همایش بصورت حضوری بوده ولی امکان شرکت در همایش و نشست ها بصورت مجازی هم برای علاقمندان فراهم خواهد بود.

مهلت ارسال مقالات که از ۱۵ آبان ماه شروع شده تا ۳۰ آذرماه اعلام شده است و نتایج داوری مقالات تا ۲۰ دی ماه اعلام خواهد گردید.

پژوهشگران و علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود می توانند به وبسایت همایش به نشانی اینترنتی https://inems2.modares.ac.ir مراجعه نمایند.

.