پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, استان ها, خوزستان  »   آفت ملخ به صورت موردی در شهرستان شوش مشاهده شده است
17 بهمن 1397 , ساعت 12:08

رئیس جهاد کشاورزی شوش:

آفت ملخ به صورت موردی در شهرستان شوش مشاهده شده است

رئیس جهاد کشاورزی شوش گفت: این آفت امروز به صورت موردی در شهرستان شوش مشاهده شده و در حال رصد کردن این آفت در سطح منطقه هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی شوش گفت: این آفت امروز به صورت موردی در شهرستان شوش مشاهده شده و در حال رصد کردن این آفت در سطح منطقه هستیم.
علیرضا ملک‌زاده در رابطه با ورود آفت ملخ در مزارع شهرستان شوش اظهار کرد: این آفت امروز به‌ صورت موردی در شهرستان شوش مشاهده‌شده است؛ در حال رصد کردن این آفت در سطح منطقه هستیم.

وی بابیان اینکه ملخ به شهرستان‌های هم‌جوار مانند اهواز، ماهشهر و… رسیده بود، گفت: به دامداران، مرتع‌داران، کشاورزان و… اطلاع‌رسانی شد تا آمادگی برخورد با آفت را داشته باشند.

رئیس جهاد کشاورزی شوش بابیان اینکه تعداد ۷ اکیپ درشوش در حال رصد میدانی ملخ هستند، عنوان کرد: در صورت مشاهده موارد بیشتر ملخ در شهرستان به‌سرعت وارد عمل شده و وارد فاز عملیات سم‌پاشی می‌شویم.

ملک‌زاده با اشاره به قدرت پرواز ملخ و مصافت‌هایی زیادی که روزانه طی می‌کند، افزود: با توجه به سم‌پاشی که در شهرهای هم‌جوار صورت گرفته انتظار می‌رود تعداد ملخ بیشتر نشود.

خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

عملیات کانون یابی و کانون کوبی ملخ مراکشی در سطح ۵۰۰ هکتار از باغهای پسته شمال غرب شهرستان زرند آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، مدیر ...
این روزها شاهد اخبار زیادی در خصوص هجوم ملخ‌ها به مزارع و صدمه زدن آن‌ها به محصولات کشاورزی هستیم. با توجه به فرارسیدن فصل گرم ( که فصل برداشت محصول است) این ماجرای ...
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: مزارع روستا‌های ابواسحاق شهرستان فلارد مورد هجوم یک گروه بزرگ چند ده هزار تایی از ملخ‌های مهاجر مراکشی قرار گرفتند که از سمت مراتع شهرستان سمیرم ...
ملخ مراکشی به اراضی و مراتع روستاهای چهار راه و سادات آباد سمیرم حمله کردند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هجوم ملخ مراکشی به اراضی و مراتع روستاهای چهار ...
No Thoughts on آفت ملخ به صورت موردی در شهرستان شوش مشاهده شده است

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>