پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   درهای پردیس کشاورزی دانشگاه تهران بر روی مردم باز شد
11 اردیبهشت 1398 , ساعت 11:49

درهای پردیس کشاورزی دانشگاه تهران بر روی مردم باز شد

مدیر روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج گفت: بر اساس برنامه سال های گذشته، درهای این پردیس دانشگاهی از صبح امروز به مدت ۲ روز بر روی عموم مردم گشوده شد.

سید علی محمد سید میرزایی روز چهارشنبه در این باره افزود: امسال برای هشتمین سال متوالی شاهد برگزاری این برنامه هستیم.
وی اظهار داشت: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، کهن ترین مرکز آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی ایران است و این برنامه در سال های گذشته با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بوده است.
سیدمیرزایی گفت: اقشار مختلف مردم اعم از شهروندان، دانش آموزان، دانشجویان و محققان می توانند در این برنامه از بخش های مختلف این پردیس و دستاوردهای علمی گروه های آموزشی و پژوهشی بازدید کنند.
وی، بازدید از موزه جانور شناسی استاد جلال افشار، باغ گیاهشناسی، گلخانه ها، کارگاه ها، کارخانه لبنیات، بانک ژن حبوبات، غرفه های شرکت های دانش بنیان و آزمایشگاه ها را از جمله بخش های این برنامه برشمرد.
سید میرزایی اضافه کرد: کاخ سلیمانیه، غرفه حیوانات زنده (گوسفند و بزاصلاح نژادی، طاووس، سگ گله، سگ نگهبان، پرنده های زینتی و…) و همچنین فضای تاریخی و بی نظیر مجموعه از دیگر دیدنی های این پردیس دانشگاهی تاریخی است.
عموم مردم برای بازدید از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج می توانند روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ به این پردیس مراجعه کنند.
پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد.
این پردیس دانشگاهی نخستین مدرسه کشاورزی در ایران با عنوان مدرسه فلاحت بوده است.

خبرگزاری ایرنا

مطالب مرتبط

دکتر ابراهیم باقری زنوز استاد بازنشسته گروه گیاهپزشکی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران دار فانی را وداع گفت.مرحوم دکتر باقری از اساتید پیشکسوت و مجرب حشره نشاسی کشور بود که سالیان ...
اخیراً تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از قطع تعدادی درخت در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج حکایت دارد. به نقل از ایسنا، پیمان ...
دکتر حسین گلدانساز روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری روز درهای باز پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران افزود: این پردیس دانشگاهی چند سالی است به لحاظ گستردگی، رشته ...
. نخستین کنگره بیماری شناسی گیاهی ایران توسط انجمن بیماری شناسی گیاهی ایران و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد ...
No Thoughts on درهای پردیس کشاورزی دانشگاه تهران بر روی مردم باز شد

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>