پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   صادرات قارچ نیازمند صنایع تکمیلی و تبدیلی
19 تیر 1395 , ساعت 10:48

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی:

صادرات قارچ نیازمند صنایع تکمیلی و تبدیلی

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با بیان اینکه صادرات قارچ نیازمند پروسه تکمیلی و تبدیلی است، گفت: مجمع صنفی کشاورزی استان تهران مکمل مناسبی برای توسعه صنعت کشاورزی است.

 

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با بیان اینکه صادرات قارچ نیازمند پروسه تکمیلی و تبدیلی است، گفت: مجمع صنفی کشاورزی استان تهران مکمل مناسبی برای توسعه صنعت کشاورزی است.

به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) و به نقل از میزان، محمد محمودی شاه نشین درباره صادرات قارچ گفت: قارچ با روش های علمی می تواند ماندگاری داشته باشد و همچنین با صنایع تبدیلی بهینه به سادگی  تبدیل به کنسرو  می‌شود؛ بنابراین باید در راستای صنایع تبدیلی قارچ اقدامات کارآمدی انجام شود و این درحالی است که برای صادرات بهینه قارچ بدیهی است که باید وزارت کشاورزی و محققان کشاورزی با بررسی همه جانبه معیارهای صادرات قارچ ،بسترهای افزایش صادرات این محصول را مهیا کنند.

 
زمینه سرمایه گذاری برای تولید محصول قارچ در ملارد و شهریار به نحو مطلوب مهیا است
نماینده مردم شهریار ،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمینه سرمایه گذاری برای تولید محصول قارچ در ملارد و شهریار به نحو مطلوب مهیا است ادامه داد: برای صادرات بهینه محصولات کشاورزی نیازمند سردخانه های مدرن هستیم.

وی ادامه داد: تا حدودی قارچ ایرانی به کشورهای عربی از جمله امارات متحده  عربی، ابوظبی، روسیه و برخی از کشورهای شمالی صادرات می شود اما بدیهی است صادرات محصولات کشاورزی نیازمند رعایت استاندارهای بین المللی است تا محصول با رعایت اصول بین المللی صادر شود علاوه بر این تعاونی های روستایی می توانند با فعال تر شدن صنعت کشاورزی را ارتقا دهند.

محمودی شاه‌نشین با بیان اینکه طی دو سال اخیر مجمع صنفی کشاورزی استان تهران تشکیل شده است، ادامه داد: مجمع صنفی کشاورزی استان تهران مکمل مناسبی برای توسعه صنعت کشاورزی است.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/hyRAO4

مطالب مرتبط

No Thoughts on صادرات قارچ نیازمند صنایع تکمیلی و تبدیلی

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>