جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   فاز دوم هجوم ملخ‌ها در حال شکل گیری است
5 خرداد 1398 , ساعت 19:45

فاز دوم هجوم ملخ‌ها در حال شکل گیری است

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی گفت: فاز دوم هجوم ملخ‌ها در حال شکل گیری است و در استان‌ها هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و جنوب فارس مقابله با آنها ادامه دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی گفت: فاز دوم هجوم ملخ‌ها در حال شکل گیری است و در استان‌ها هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و جنوب فارس مقابله با آنها ادامه دارد.

علی اکبری عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز با محوریت بررسی زوال مرکبات کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه ریزش برگ و از دست دادن محصول برخی از درختان و مرکبات در سطح کشور آغاز شده است،‌ افزود: در این رابطه کارشناسان بین المللی از باغات مرکبات آسیب دیده در سطح کشور بازدید کرده‌اند.

اکبری در ادامه عنوان کرد: بخشی از آسیب به باغات مرکبات به واسطه تغییر اقلیم است و گرم شدن هوا در جنوب کشور آسیب‌های بیشتری را وارد کرده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درخصوص هجوم ملخ‌ها و نحوه برخورد و مقابله با آنها، گفت که در این رابطه در کمیسیون مباحثی مطرح شد، متاسفانه فاز دوم هجوم ملخ‌ها در حال شکل گیری است و در استان‌ها هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و جنوب فارس مقابله با آنها ادامه دارد.

وی در خاتمه عنوان کرد: بخشی از مشکلات مبارزه با ملخ‌ها به واسطه کمبود اعتبار صورت گرفته است.

خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

شرکت‌های دانش‌بنیان در مجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، نماتدکش با پایه گیاهی و قارچی معرفی کرده‌اند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رییس بخش تحقیقات نماتدشناسی موسسه ...
در دیدار مشترک خیام‌نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی با نماینده منطقه‌ای فائو، بر معرفی نماینده دائم فائو در تهران برای پیشبرد اهداف کشاورزی تاکید شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ...
یک محقق دارابی با تولید محصول با پایه گیاهی امید را در دل باغداران دارابی زنده کرده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمدحسین فرح بخش محقق ...
محقق بخش گیاهپزشکی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی هرمزگان از شناسایی ویروئیدی کوتولگی رازک در نارنگی سیاهو خبر داد. سیاوش سماوی سیاهو گفت: ویروئیدها کوچکترین بیمارگرهای گیاهی شناخته شده محسوب ...
No Thoughts on فاز دوم هجوم ملخ‌ها در حال شکل گیری است

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>