راه‌اندازی کلینیک سم‌فروشی اتحادیه تعاون روستایی تاکستان

تعاون روستایی

چاپ

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان با اشاره به عرضه سموم و کودهای با کیفیت به کشاورزان، از راه‌اندازی کلینیک سم‌فروشی اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

علی‌محمد حیدری با اشاره به راه‌اندازی کلینیک سم فروشی اتحادیه شهرستان تاکستان اظهار کرد: بیماری‌های آفت‌زا مزارع کشاورزی را باید جدی گرفت و در این راستا باید اطلاع‌رسانی دقیق و علمی صورت گیرد.

وی اعلام کرد: از منابع داخلی اتحادیه تعاون روستایی تاکستان بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برای بازسازی فروشگاه سم‌فروشی هزینه شده و در حال حاضر این فروشگاه به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال برای تأمین انواع سموم، حشره‌کش، علف‌کش و قارچ‌کش مورد نیاز کشاورزان هزینه شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: چنانچه کشاورزان درخصوص آفت‌زدایی از مزارع درخواست خرید سم داشته باشند با نیازسنجی از سوی کارشناسان، سم مناسب مبارزه با آفت تحویل داده خواهد شد.

وی عرضه سموم و کودهای با کیفیت به کشاورزان را امری ضروری دانست و افزود: شناخت انواع آفت و روش‌های کنترلی و پیشگیری از جمله موضوعاتی است که در مواقع ضروری جلوی خسارات احتمالی در بخش کشاورزی را می گیرد.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/3SSwz7