جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, استان ها, هرمزگان  »   فعالیت هواپیماهای سمپاشی تا پایان فصل هجوم ملخ‌ها در حاجی‌آباد
15 خرداد 1398 , ساعت 12:38

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد:

فعالیت هواپیماهای سمپاشی تا پایان فصل هجوم ملخ‌ها در حاجی‌آباد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط برای مقابله تا پایان فصل هجوم ملخ های صحرایی به اراضی کشاورزی شهرستان حاجی آباد در آمادگی کامل خواهند بود.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط برای مقابله تا پایان فصل هجوم ملخ های صحرایی به اراضی کشاورزی شهرستان حاجی آباد در آمادگی کامل خواهند بود.

به گزارش ایسنا، عباس میرزاد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان حاجی آباد با اشاره به پیش بینی سطح ۳۰ هزار هکتاری در معرض هجوم ملخ توسط جهاد کشاورزی، عنوان کرد: باید در تمامی سطح ۳۰ هزار هکتاری که پیش بینی شده و احتمالا در معرض هجوم ملخ قرار خواهند گرفت مبارزه کامل صورت گیرد.

وی به نیاز شهرستان حاجی آباد به تعداد بیشتری از دستگاه های سمپاشی ulv اشاره و بیان کرد: باید تعداد این دستگاه ها از دو دستگاه به شش دستگاه افزایش یابد و هواپیماهای سمپاشی نیز تا پایان فصل هجوم ملخ ها در منطقه فعال باشند.

میرزاد با تاکید بر استفاده حداکثری از تجهیزات و امکانات استان در مبارزه با ملخ های صحرایی، اظهار کرد: فرماندار شهرستان حاجی آباد تعداد ماشین آلات موردنیاز کمک دار شهرستان را مشخص و ظرف مدت ۴۸ ساعت به اداره کل مدیریت بحران استانداری اعلام کند و این اداره کل در صورت تشخیص جهاد کشاورزی، آن را با بهره گیری از امکانات استان فراهم سازد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: به منظور تسریع در مقابله با ملخ ها در شهرستان حاجی آباد علاوه بر بسیج عمومی مردم دلسوز شهرستان دهیاران نیز باید تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهند.

وی سازمان جهاد کشاورزی را به عنوان متولی اصلی مبارزه با هجوم ملخ ها اعلام کرد و گفت: جهاد کشاورزی با هماهنگی فرمانداری اطلاعات مربوط به مقابله با ملخ ها را به صورت روزانه دو بار از طریق صداوسیما، رسانه ها و فضای مجازی به اطلاع مردم برساند.

مطالب مرتبط

موج دوم هجوم ملخ های صحرایی به ایران در سال زراعی جاری به علت تغییرات دما با تاخیر و از نیمه دوم اسفندماه آغاز می شود. مدیرکل دفتر مبارزه ...
مدیر جهادکشاورزی حاجی‌آباد از ردیابی ۱۷۵ هزار هکتار از اراضی این شهرستان برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی مهاجر خبر داد و گفت: از اواخر فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از ...
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی چابهار گفت: مبارزه با ملخ های صحرایی در این شهرستان نیازمند 300 میلیون تومان اعتبار است تا بتوان علاوه بر جبران هزینه های گذشته فعالیت ...
سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به بحرانی بودن وضعیت، حجم آلودگی و شدت درگیری و همچنین شرایط آب و هوایی از شب گذشته عملیات سمپاشی در برخی از نقاط استان ...
No Thoughts on فعالیت هواپیماهای سمپاشی تا پایان فصل هجوم ملخ‌ها در حاجی‌آباد

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>