پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی مغز بیوتکنولوژی وزارت جهاد کشاورزی است
12 مرداد 1395 , ساعت 14:12

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی:

پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی مغز بیوتکنولوژی وزارت جهاد کشاورزی است

"امروز سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی دارای کمترین فاصله با بهترین دانشگاه‌های دنیا‌ست و از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی به عنوان پرچمدار بیوتکنولوژی موسسات و مراکز ملی این سازمان که مغز متفکر بیوتکنولوژی وزارت جهاد کشاورزی است انتظار داریم خروجی‌های بالاتری داشته و در زمینه جذب نیروهای ارزنده علمی دنیا در این حوزه شکار نیرو داشته باشد."

“امروز سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی دارای کمترین فاصله با بهترین دانشگاه‌های دنیا‌ست و از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی به عنوان پرچمدار بیوتکنولوژی موسسات و مراکز ملی این سازمان که مغز متفکر بیوتکنولوژی وزارت جهاد کشاورزی است انتظار داریم خروجی‌های بالاتری داشته و در زمینه جذب نیروهای ارزنده علمی دنیا در این حوزه شکار نیرو داشته باشد.”

به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) از روابط عمومی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در راس هیاتی بلندپایه از معاونین و مدیران این سازمان طی نشستی با مدیران و دبیران کمیته‌های مشورتی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی در روز سه‌شنبه ضمن بیان مطالب فوق، خصوصیات منحصر به فرد این پژوهشکده را دارای سه مولفه مدیریت با‌ انگیزه و با‌جدیت، معاون پژوهشی معتقد، هدفدار و نیروهای جوان با انگیزه دانستند.

معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در ادامه ضمن اشاره به هیات امنایی شدن این سازمان و نحوه تامین منابع مالی آن، تمام هم و غم خود را تقویت جایگاه علمی سازمان و افتخارآفرینی آن در بعد ملی و بین‌المللی برشمرده و از محققین پژوهشکده خواست ضمن بهره‌گیری از تجربیات بین‌المللی دنیا و تقویت ارتباطات بین‌المللی، کارهای پایه‌ای و فناورانه خود را تقویت و عزم خود را جهت تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط جزم نمایند.
خوش خلق سیما
شایان ذکر است در ابتدای این نشست دکتر نیراعظم خوش‌خلق‌سیما رییس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی در گزارشی از اقدامات انجام شده طی مدیریت ایشان مشتمل بر اصلاح ساختار پژوهشکده و تلاش به جهت تبدیل پژوهشکده به پژوهشگاه، تشکیل کمیته‌های مشورتی و انجام اقدامات رفاهی در غالب کمیته رفاه، تقویت بخش خصوصی، دگردیسی و جریان‌سازی و کارآمدسازی امور پژوهشی و تقویت ارتباط با موسسات داخلی و بین‌المللی به موضوع تغییرات انجام شده در روند تکمیل ساختمان جدید پژوهشکده اشاره کرد.
حسینی سالکده
همچنین در این نشست دکتر قاسم حسینی سالکده معاون پژوهشی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی گزارشی از روند انجام طرح‌های تحقیقاتی و شبکه همکاری‌های بین‌المللی و داخلی ارائه نمود.

زند-بیوتکنولوژی

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/C00mtK

مطالب مرتبط

نخستین دوره از رویدادهای فناوری‌های نوین کشاورزی (NAT) با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه فناوری‌های نوین این صنعت 26 مردادماه سال جاری از ساعت 9 تا 18 در محل نمایشگاه ...
دستاورد تحقیقات ۱۵ ساله محققان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در زمینه تولید دانش فنی و فرمولاسیون پروبیوتیک جدید گیاهی (بیوکنترل/ بیوفرتیلایزر) مبتنی بر سویه‌های بومی قارچ تریکودرما که به یک شرکت خصوصی منتقل ...
به منظور فراهم آوردن امکان همکاری‌های علمی- پژوهشی در کشاورزی، تفاهم‌نامه همکاری‌های تحقیقاتی بین پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندرقند توسط روسای پژوهشگاه و موسسه امضاء و مبادله ...
دکتر بهزاد قره یاضی بنیانگذار و عضو هیات علمی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و رئیس انجمن ایمنی زیستی صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. دکتر قره یاضی ...
No Thoughts on پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی مغز بیوتکنولوژی وزارت جهاد کشاورزی است

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>