تولید سانتریفیوژهای آزمایشگاهی با سرعت بالای ۱۵ هزار دور در دقیقه

سانتریفیوژ

چاپ

متخصصان کشورمان نخستین بار سانتریفیوژهای آزمایشگاهی با سرعت بالای ۱۵ هزار دور در دقیقه ساختند.
یک واحد صنعتی در شهرک شمس آباد شهرری توانست با بومی سازی این دستگاه به نخستین تولید کننده سانتریفیوژهای آزمایشگاهی با سرعت بالای ۱۵ هزار دور در دقیقه در کشور تبدیل شود.
این واحد صنعتی  با تکیه برخلاقیت جوانان ایرانی ، توان علمی و تجربی مدیران و متخصصان خود , فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی   از سال ۸۹ آغاز کرده و تا امروز با هدف کیفیت برتر در این راه قدم برداشته است.
تیم های تخصصی  این شرکت همواره در تلاش هستند تا علاوه بر طراحی و تولید تجهیزات نوین ، با طراحی مجدد و ارتقاء تجهیزات  موجود، بهترین ترین و مدرن ترین امکانات را برای جامعه ی پزشکی و آزمایشگاهی فراهم آورند.
این واحد صنعتی در راستای تحقق برنامه‌های راهبردی بلندمدت و هدفمند و با توجه به نیاز مراکز درمانی و آزمایشگاه های کشور به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی با ایجاد ارتباط موثر با مراکز دانشگاهی و مراکز بهداشتی و راه اندازی بخش های تحقیق و توسعه برای نیل به اهداف تبیین شده و رسیدن به استاندارد های بین المللی گام های موثری را در جهت تامین نیاز های داخل برداشته است.
شرکت “پل‌ایده‌آل‌ تجهیز” در سال ۱۳۹۳ عنوان “دانش‌ بنیان” را از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کرد.
این واحد صنعتی با بومی سازی فناوری ساخت دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی  علاوه‌ بر ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰۰ جوان ایرانی  با برون سپاری تولید قطعات موردنیاز خود به دیگر واحد های صنعتی ۴۵ صنعت را در ساخت این دستگاه ها شریک و رنجیره اشتغال را تکمیل کرده است.
شرکت “پل ایده آل تجهیز” دارای گواهی نامه های ایزو ۱۳۴۸۵ و ایزو ۹۰۰۱ و گواهی نامه ازسازمان ملی استاندارد و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و گواهی نامه  از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.
دستگاه هایی که در این شرکت ساخته می شود؛ در آزمایشگاه های تکنیکال ، شیمی ، بیوفناوری و خون استفاده می شود.
این واحد صنعتی با بومی سازی ساخت این دستگاه ها در کشور سالیانه  بیش از ۲ میلیون دلار از خروج ارز جلوگیری می کند.
مرتضی استاد رحیمی مدیر عامل این واحد صنعتی با اشاره به اینکه محصولات تولید شده در این کارخانه با نمونه های خارجی رقابت می کند، گفت : از دولت تقاضا می کنیم با بستر سازی مناسب شرایط صادرات را برای تولید کنندگان داخلی فراهم و از واردات کالاهایی  که توان تولید آنها در داخل وجود دارد؛ جلوگیری کند.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/QEW8gJ