پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   بررسی توافق نامه قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق
24 مرداد 1395 , ساعت 17:53

در کمیسیون کشاورزی صورت گرفت؛

بررسی توافق نامه قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه توافق نامه قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه توافق نامه قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

عباس پاپی زاده درباره این لایحه توضیح داد: این لایحه اشکالات اساسی به خصوص در مورد واردات و صادرات گیاهان تراریخته داشت که به دلیل همین اشکالات به کمیته کشاورزی کمیسیون عدوت داده شد تا در هفته آینده گزارش تهیه و به دولت اعلام کنیم تا اصلاحات مربوطه را انجام دهد.

او تاکید کرد:‌ بحث گیاهان تراریخته موضوع مهم و استراتژیکی برای کشور است که به سلامت مردم مربوط می‌شود بنابراین باید در این زمینه کارشناسی بیشتری صورت گیرد.

پاپی زاده درباره واردات گیاهان تراریخته در عراق نیز توضیح داد: کشور عراق مسیر ترانزیت بعضی از بذرهای خارجی به کشور است که از این جهت برای کشور ما حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس در پایان گفت:‌لایحه برنامه ششم توسعه نیز در جلسه امروز بحث شد و تقسیم کار بین کمیته های تخصصی کمیسیون نیز برای بررسی تخصصی تر آن صورت گرفت.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/hk4gOq

خبرگزاری ایسنا

مطالب مرتبط

محققین دانشگاه شیکاگو به نتایج خارق العاده ای در زمینه تولید گیاهان مقاوم به خشکی و با توان تولید محصول بالاتر در اثر دستکاری RNA دست یافته اند. این کشف ...
دکتر بهزاد قره یاضی بنیانگذار و عضو هیات علمی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و رئیس انجمن ایمنی زیستی صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. دکتر قره یاضی ...
چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران به میزبانی انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری دانشگاه یزد و انجمن‌های علمی و موسسات پژوهشی این حوزه از 31 مردادماه تا ...
شرکت آمریکایی Del Monte که از بزرگترین تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد غذایی و میوه موز در سرتاسر جهان است اعلام کرده که در زمینه تحقیقات بر روی بیماریهای موز با دانشگاه تکنولوژی ...
No Thoughts on بررسی توافق نامه قرنطینه گیاهی بین ایران و عراق

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>