پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   برگزاری جلسه هم اندیشی با تولیدكنندگان و واردكنندگان سموم دفع آفات نباتی + عکس
9 آبان 1400 , ساعت 16:11

برگزاری جلسه هم اندیشی با تولیدکنندگان و واردکنندگان سموم دفع آفات نباتی + عکس

جلسه هم اندیشی با تولید کنندگان و وارد کنندگان سموم دفع آفات نباتی از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ ابان از ساعت ۹-۱۱ در محل سالن شهید نظریان سازمان حفظ نباتات برگزار می گردد.

به گزارش گیاهپزشکی ایران، به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، در روز اول این هم اندیشی دکتر لطیفیان معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات، با اشاره به دستور اکید رییس سازمان حفظ نباتات بر افزایش و ارتقاء کیفیت و کارایی آفت کش های شیمیایی در کشور، بر تولید، تامین، تدارک و فروش آفت کش های باکیفیت در کشور، تاکید کرد و اجرای مانور بزرگ مقابله با آفت کش های تقلبی را در راستای کمک به افزایش کیفیت سموم و آفت کش های کشور اعلام نمود.

در ادامه، حسینی یزدی رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان سم و کود کشور موضوعاتی در خصوص مشکلات موجود در مسیر تدارک و تامین سموم مورد نیاز کشور و انتظارات انجمن از سازمان حفظ نباتات جهت تسهیل و کمک به واردکنندگان برای تامین و تدارک به موقع مطرح و نقطه نظرات و مشکلات اعضاء آن انجمن را بیان کرد. وی خواستار افزایش جلسات مستمر بین سازمان و انجمن ها شد که مورد تایید معاونت کنترل آفات سازمان نیز قرار گرفت.

رییس هیات مدیره انجمن واردکنندگان بر تامین و تدارک آفت کش های مورد نیاز سبد آفت کش کشور تاکید نمود و گفت: در این راستا هر انچه نیاز باشد اعضای انجمن قادر به تامین آن می باشند.

رحمتی از اعضای هیات مدیره انجمن مذکور نیز با اشاره به مشکلات موجود از همراهی سازمان جهت تسهیل مشکلات تدارک و کمک به رفع مشکلات تدارک تشکر کرد.

مهندس نوروزیان مدیرکل دفتر آفت کش های سازمان حفظ نباتات نیز با اشاره به سیاست های سازمان حفظ نباتات در جهت کمک به انجمن های تولید و واردکنندگان آفت کش های شیمیایی در راستای قوانین موجود و حاکم کشور و کمک به حل مشکلات سیستم های ثبت و ورود آفت کش ها و رفع مشکلات شرکت ها در سامانه مونیتورینگ و کاهش چالش های متعدد بازرگانی و گمرکی، حمایت کامل خود را اعلام کرد.

در پایان جلسه چندین پرسش و پاسخ از سوی حضار شرکت کننده در این نشست انجام شد.

.

مطالب مرتبط

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در زمان حاضر ۱۰ درصد آفت کش‌های نباتی تولیدی کشور در این استان فرموله می‌شود که با بهره برداری از یک مگا پروژه جدید ...
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در جلسه شورای مدیران حفظ نباتات کشور گفت: دبیرخانه روتردام باید در سازمان ایجاد شود و مصوبات و سایر امور و همکاری در چهارچوب کنوانسیون روتردام به جد ...
مدیرکل دفتر آفت‌کش‌های سازمان حفظ نباتات کشور گفت: در دو ماهه اخیر در حوزه آفت‌کش‌های آماده مصرف، تعداد ۱۴۲ مجوز با وزنی حدود هزار و ۸۷ تن و در ماده موثره تکنیکال هم ...
رییس سازمان حفظ نباتات کشور از آزاد شدن صادرات آفت کش ها خبر داد. دکتر شاهپور علایی مقدم رییس سازمان حفظ نباتات کشور در دیدار با اعضای انجمن تولید کنندگان ...
No Thoughts on برگزاری جلسه هم اندیشی با تولیدکنندگان و واردکنندگان سموم دفع آفات نباتی + عکس

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>