پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, مازندران  »   33 فروشگاه سموم نباتی در ساری پایش شد/ معرفی 14 واحد متخلف به تعزیرات
1 آذر 1400 , ساعت 10:23

۳۳ فروشگاه سموم نباتی در ساری پایش شد/ معرفی ۱۴ واحد متخلف به تعزیرات

مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به بازدید از 33 فروشگاه نهاده های کشاورزی، گفت: 14 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به بازدید از ۳۳ فروشگاه نهاده های کشاورزی، گفت: ۱۴ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

رضا پورفلاح اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بر فروشگاه های عرضه کننده نهاده های کشاورزی در شهرستان ساری همزمان در سراسر کشور در ماه جاری تشدید شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: در این گشت ها، نماینده فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و این مدیریت حضور دارند و بر عدم گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی، عدم توزیع کود قاچاق، حذفی و تاریخ گذشته نظارت دارند.

وی بیان کرد: در این شهرستان ۱۹۵ فروشگاه عرضه سموم نباتی وجود دارد که کارشناسان در آبان ماه ۳۳ واحد را مورد پایش قرار دادند.

این مسوول با بیان اینکه عدم فروش سم قاچاق و تقلبی از شرایط اساسی است که فروشگاه های سموم کشاورزی باید رعایت کنند و عدم رعایت هریک از این موارد منجر به جلوگیری از فعالیت این فروشگاه ها می شود، اضافه کرد: ۱۴ واحد متخلف به دلیل عدم درج قیمت، گرانفروشی و کود تقویتی تاریخ گذشته به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

پورفلاح از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد تخلف، از طریق شماره ۱۲۴ یا به مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها اطلاع رسانی کنند.

مطالب مرتبط

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، بر استفاده استاندارد از سموم مجاز در محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: با تولید و صادرات محصولات باکیفیت، می‌توان بازارهای جهانی محصولات کشاورزی را حفظ کرد....
تعداد ۵۶۰ داروخانه گیاهپزشکی و فروشگاه آفت کش نباتی در فارس مجاز به فروش سم هستند. رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس گفت: تعداد فروشگاه‌های آفت ...
دکتر ذبیح اله اعظمی عضو و سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در شورای مدیران سازمان حفظ نباتات کشور حضور یافت و عملکرد و اقدامات استراتژیک و مهم سازمان ...
مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان از پلمپ ۳ فروشگاه سم و کود شیمیایی بدون مجوز قانونی در این شهرستان خبر داد . غلامعباس زارعی فر گفت: این فروشگاه‌ها به علت نداشتن ...
No Thoughts on ۳۳ فروشگاه سموم نباتی در ساری پایش شد/ معرفی ۱۴ واحد متخلف به تعزیرات

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>