پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   از سرگیری صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه از ۱۴ اسفند
12 اسفند 1400 , ساعت 18:27

از سرگیری صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه از ۱۴ اسفند

وزارت جهاد کشاورزی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صادرات فلفل دلمه‌ای ایران به روسیه از شنبه ۱۴ اسفند رسما از سر گرفته می‌شود.

وزارت جهاد کشاورزی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صادرات فلفل دلمه‌ای ایران به روسیه از شنبه ۱۴ اسفند رسما از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، با پی‌گیری‌‌ها و مذاکرات فنی انجام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی، ممنوعیت واردات فلفل دلمه‌ای ایران از سوی روسیه رفع و صادرات این محصول از سر گرفته خواهد شد.

بنابر این گزارش، این تصمیم پس از انجام اقداماتی همچون رایزنی در حاشیه سفر ریاست جمهوری به کشور روسیه، سفر معاون باغبانی وزارت جهاد و هیات همراه به روسیه و حضور تیم فنی و کارشناسی روسیه طی هفته گذشته در ایران و بازدید از مراکز تولید فلفل دلمه‌ای و آزمایشگاه‌های مرجع در چند استان کشور اتخاذ شد.

آتنا پاپوآ رییس سرویس فدرال نظارت بر حفظ حقوق مصرف کنندگان روسیه امروز پنجشنبه طی نامه‌ای رسما اعلام کرد ممنوعیت صادرات فلفل دلمه‌ای ایران به روسیه از ۵ مارس ۲۰۲۲ مطابق با ۱۴ اسفند برطرف شده است.

وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک این دستاورد مهم که بیانگر سلامت و کیفیت محصولات کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و نویدی برای جامعه خدوم کشاورزی به ویژه گلخانه‌داران و فلفل‌کاران عزیز می‌باشد، به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، تلاش شبانه‌روزی فرزندان ملت ایران در این وزارتخانه در راستای تحقق دیپلماسی غذایی که یکی از مهمترین راهبردهای تحقق امنیت و اقتدار غذایی است به صورت ویژه و مستمر ادامه دارد.

مطالب مرتبط

شاهپور علایی مقدم، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: با روسیه برای صادرات محصولات کشاورزی توافقات خوبی صورت گرفته، که میتواند فرصت مناسبی برای جهش خوبی برای صادرات ...
مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در نامه ای به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها با اشاره به ممنوعیت استفاده از كنه كش بروموپروپیلات در فلفل های صادراتی به كشور فدرال ...
مشاور رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: تاکنون اطلاعات مربوط به ۱۱ محصول گلخانه‌ای، باغی و زراعی در سامانه سماک بارگذاری شده است و تولیدکنندگان برای صادرات محصول خود ملزم به ثبت نام ...
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: از این به بعد تمام اطلاعات محصول و روند فراوری و صادرات آن در سامانه سماک ثبت می شود. علایی مقدم در حاشیه همایش ...
No Thoughts on از سرگیری صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه از ۱۴ اسفند

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>