پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران, تهران  »   جریمه ۱۱۷ میلیارد تومانی مالک ساختمانی که درختان خیابان ولیعصر را خشک کرد
11 مرداد 1401 , ساعت 16:38

جریمه ۱۱۷ میلیارد تومانی مالک ساختمانی که درختان خیابان ولیعصر را خشک کرد

تعداد ۱۰ اصله درخت چنار توسط مالک این ملک نوساز در خیابان ولیعصر تهران تقاطع محمودیه (حدفاصل پارک وی و میدان تجریش) در سال‌های گذشته و در حین عملیات ساختمانی خشک شده است.

عضو شورای شهر تهران از تعیین جریمه ۱۱۷ میلیارد تومانی خشکاندن درختان خیابان ولیعصر برای مالک متخلف خبر داد و گفت ممکن است مبلغی هم قوه قضائیه به عنوان جریمه تعیین کند.

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در حاشیه هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به جریمه نقدی مالک متخلف خیابان ولیعصر گفت: به دنبال خشک شدن درختان خیابان ولیعصر جلسه کمیسیون ماده ۷ شهرداری تهران تشکیل شد جریمه حدود ۱۱۷ میلیارد تومانی خشکاندن درختان خیابان ولیعصر برای مالک متخلف در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: خیابان ولیعصر یکی از خیابان‌های با ارزش تهران است و احتمالاً مبلغی هم قوه قضائیه به عنوان جریمه تعیین کند و مجموعه حقوقی شهرداری تهران و منطقه یک پیگیر کیفری موضوع هستند.

پیرهادی تصریح کرد: طبق مذاکراتی که صورت گرفته و قرار است حداقل بیش از ۱۰۰ اصله درخت با بن مناسب در درختان خیابان ولیعصر کاشته شود.

امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز گفت: ملک مذکور فاقد پروانه بوده و تا تعیین تکلیف درختان خشک شده و پرداخت جرائم مربوطه هیچ‌گونه پایان کاری برای آن صادر نخواهد شد.

گفتنی است، تعداد ۱۰ اصله درخت چنار توسط مالک این ملک نوساز در خیابان ولیعصر تهران تقاطع محمودیه (حدفاصل پارک وی و میدان تجریش) در سال‌های گذشته و در حین عملیات ساختمانی خشک شده است.

.

مطالب مرتبط

No Thoughts on جریمه ۱۱۷ میلیارد تومانی مالک ساختمانی که درختان خیابان ولیعصر را خشک کرد

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>