پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, اردبیل, استان ها  »   استقرار 7 اکیپ مقابله با آتش‌سوزی در مزارع شمال اردبیل
20 خرداد 1395 , ساعت 12:24

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد:

استقرار ۷ اکیپ مقابله با آتش‌سوزی در مزارع شمال اردبیل

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از استقرار هفت اکیپ مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی در مزارع شمال استان خبر داد.

به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) و به نقل ار فارس، عدیل سروی صبح امروز در جلسه هماهنگی خرید گندم در اردبیل اظهار کرد: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل از ۱۵ خرداد ماه آغاز شده است و امیدواریم بیش از سال گذشته بتوانیم از زارعان، گندم خریداری کنیم.

وی وضعیت مطلوب تولید گندم را در استان اردبیل به ویژه مناطق شمالی این استان یادآور شد و افزود: با همکاری غله و تعاون روستایی بیش از ۵۹ مرکز خرید برای خرید محصولات کشاورزان تدارک دیده شده است که امیدواریم در کمترین زمان و سهل‌ترین شرایط کار خرید گندم زارعان را انجام دهیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از استقرار هفت اکیپ مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی در مزارع شمال استان خبر داد.

سروی به بارش‌های اخیر در شمال استان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارندگی در مناطق شمالی استان طی روزهای اخیر زارعان باید از برداشت محصول خود با رطوبت بالا جلوگیری کنند، زیرا در شمال استان اردبیل از خرید گندم با رطوبت بالای ۱۴ درصد و در سایر مناطق استان با رطوبت بالاتر از ۱۲ درصد جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه به ازای حمل گندم به سیلو ۱۰ تومان به زارعان به عنوان کرایه پرداخت می شود، افزود: قیمت خرید گندم با افت ۴ درصد مفید و ۲ درصد غیر مفید یک هزار و ۲۷۰ تومان تعیین شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه تمام سیلوها و انبارها غله و تعاون روستایی آماده ذخیره‌سازی گندم زارعان هستند، گفت: ما امسال با مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی در مزارع هفت اکیپ را در هفت نقطه شمال استان مستقر کردیم تا نسبت به اطفای حریق در کوتاه‌ترین زمان اقدام کنند.

سروی از تدارک ماشین‌آلات مورد نیاز برای اطفای حریق خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا به سرعت کار امدادرسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی انجام شود.

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/Q3d6LL

خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

No Thoughts on استقرار ۷ اکیپ مقابله با آتش‌سوزی در مزارع شمال اردبیل

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>