تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان سراسری آفت کش نباتی

نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

چاپ

به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، همزمان با برگزاری اولین مجمع عمومی در محل سالن جلسات این سازمان و با حضور مدیران سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و نمایندگانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان حفظ نباتات کشور و ۱۵ شرکت دارای مجوز تأسیس توزیع سراسری آفتکش نباتی کلید خورد.
در این جلسه سیدجواد قریشی، معاون برنامه ریزی و کارآفرینی سازمان به گزارش اقدامات سازمان در خصوص ثبت و تشکیل این انجمن پرداخت.
یحی ابطالی، معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور، سه انجمن تولیدکنندگان، وارد کنندگان و توزیع کنندگان آفتکش نباتی را سه بازوی مهم برای سازمان حفظ نباتات دانست و عنوان کرد: سازمان حفظ نباتات به تنهایی قادر به مدیریت و کنترل فرآیندها نیست و در این مسیر انجمن ها می توانند با اقدامات خود به ارتقاء جایگاه و اهمیت محصولات کشاورزی کمک کنند.
در این جلسه اساسنامه انجمن به تصویب اعضاء رسید و همچنین انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های انجمن صنفی مشخص شد.
به عنوان اعضای هیئت مدیره به ترتیب آراء اخذ شده آقایان امیرفیروز دقوقی، هامان هاشمی و امیرحسین خصوصی و دو نفر عضو علی البدل آقایان رضا خلیلی و علی جعفری رودسری انتخاب شدند. همچنین مهرزاد یزدی به عنوان بازرس اصلی و تاجیک نوروزی به عنوان بازرس علی البدل بیشترین آراء را کسب کردند.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/dGxkTE