پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, استان ها, کرمان  »   20 مرکز غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی در رفسنجان پلمب شد
10 تیر 1395 , ساعت 19:23

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان:

۲۰ مرکز غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی در رفسنجان پلمب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: از اوایل اردیبهشت امسال تاکنون 20 مرکز غیر مجاز عرضه سموم کشاورزی در این شهرستان پلمب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: از اوایل اردیبهشت امسال تاکنون ۲۰ مرکز غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی در این شهرستان پلمب شده است.

به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) و به نقل از ایرنا، حسین رضایی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون نظارت بر توزیع نهاده های کشاورزی در محل فرمانداری رفسنجان افزود: ۳۴ فروشگاه مجاز سم و ۵۶ مورد غیر مجاز در سطح شهرستان رفسنجان وجود دارد.
وی تصریح کرد: از اوایل اردیبهشت امسال ۱۶۵ مورد بازدید از اماکن فروش و توزیع سموم کشاورزی در سطح شهرستان انجام شده که به ۵۶ مورد اخطار داده و ۲۰ مورد نیز تعطیل شد.
وی گفت: ۲۰ مورد فروشگاه غیر مجاز دیگر در فهرست پلمب قرار دارد و در آینده نزدیک درباره آنها اقدام می شود.
مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان افزود: تمامی فروشگاه ها در تعاونی های روستایی نیز از لحاظ نداشتن صلاحیت فنی در فهرست غیر مجاز قرار دارند.
وی گفت: بسیاری از سموم تاریخ گذشته و تقلبی از مرزهای پاکستان وارد رفسنجان شده و میزان آنها بالاست البته این سم پاکستانی در فروشگاه های رفسنجان دیده نشده اما در دست افراد توزیع کننده بسیار است و از بخشداری ها می خواهیم افرادی را که در توزیع نقش دارند شناسایی و به ما معرفی کنند.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/clQzaL

خبرگزاری ایرنا

مطالب مرتبط

قرص سمی برنج با ترکیب فسفید آلومینیوم، هیچ‌گونه مجوز توزیع ندارد و فروش آن پیگرد قانونی دارد. معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: توزیع و خرید و ...
بیش از ۹۰ فروشندگی عرضه نهاده‌های کشاورزی در قائم شهر پایش شد. مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر با اشاره به پایش ۹۶ فروشگاه سموم نباتی کشاورزی در این شهرستان، گفت: ...
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: کارگاه تولید و بسته بندی سم و کود غیرمجاز به دستور مقام قضایی در شهرستان شیراز پلمب شد. جاوید عباسی افزود: از ...
رئیس سازمان حفظ نباتات در نشست اتاق کرمان، از برنامه اساسی برای مدیریت سیاه‌بازار حاکم بر آفت‌کش‌ها خبر داد که تعدد سم فروشی‌ها را نیز به‌عنوان یک مسئله مهم مدنظر قرار خواهد داد....
No Thoughts on ۲۰ مرکز غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی در رفسنجان پلمب شد

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>