فروشگاه‌های غیرمجاز سموم کشاورزی در استان تهران ساماندهی می شوند

فروشگاه سم

چاپ

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران گفت فروشگاه‌های غیرمجاز سموم کشاورزی در استان تهران ساماندهی می شوند.

به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، جلسه ساماندهی فروش و عرضه کود و سموم شیمیایی با حضور علیرضا بزرگی رییس سازمان، کیانوش کلهر معاون سازمان و عباسعلی عامری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه علیرضا بزرگی گفت: سازمان با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتر فعالیت فروشگاه‌ها غیر مجاز را متوقف می‌کند.

وی اضافه کرد: براساس تفاهم نامه سازمان حفظ نباتات و پلیس اماکن، اگر فروشگاهی طبق قانون نظام گیاهپزشکی عمل نکند با آن برخورد خواهد شد.

بزرگی بازآموزی و به روز کردن دانش اعضا و استفاده از فناوری جدید را از برنامه‌های این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیریت عرصه‌های کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران نیازمند حضور نیروهای متخصص همراه با فناوری نوین روز است

رئیس سازمان ابراز امیدواری کرد: با همکاری مدیریت‌های حفظ نباتات و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و اداره امور حقوقی سازمان تا پایان سال‌جاری کلیه فروشندگان غیرمجاز سموم استان ساماندهی خواهد شد.

در ادامه معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر گفت: بخش عمده‌ای از مسئولیت این امر بر عهده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران است که تا کنون همکاری دو جانبه خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر نقش موثر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در حمایت از بخش کشاورزی عنوان کرد: انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در آینده شاهد فروشگاه های غیر مجاز در این بخش نباشیم.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/xa2KY3