جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, استان ها, کرمان  »   خسارت محصول خرمای کشاورزان ریگانی پرداخت می‌شود
20 تیر 1395 , ساعت 13:29

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی ریگان:

خسارت محصول خرمای کشاورزان ریگانی پرداخت می‌شود

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی شهرستان ریگان گفت: با توجه به ریزش خرما در این شهرستان کارشناسان بیمه محصولات در حال برآورد خسارت هستند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی شهرستان ریگان گفت: با توجه به ریزش خرما در این شهرستان کارشناسان بیمه محصولات در حال برآورد خسارت هستند.

عباس حسن‌زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه ریزش خرما را همه ساله در شهرستان ریگان داریم، اما امسال به دلیل گرما شدت بیشتری در این شهرستان داشت.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی ریگان افزود: طبق روال سال گذشته طی برآورد خسارت پرداخت غرامت در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: کشاورزانی که محصول خود را بیمه کرده‌اند با توجه به بیمه‌نامه دریافتی و عوامل خطرات زیرپوشش بیمه، نگران خسارت محصول خود نباشند.

حسن‌زاده افزود: کارشناسان بیمه محصولات کشاورزی از همه باغ‌های نخیلات خسارت دیده بازدید می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی ریگان نیز گفت: امسال دمای هوای ریگان هفت درجه نسبت به سال گذشته گرم‌تر شده و این امر موجب ریزش محصول خرمای نخلداران ریگانی شده است.

حمید فرامرزی اظهار کرد: کشاورزان ریگانی باید به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در رابطه با عوامل جلوگیری از ریزش خرما توجه کنند.

وی از صندوق بیمه محصولات کشاورزی خواست: نسبت به پرداخت غرامت کشاورزان خسارت دیده اقدامات لازم را انجام دهد.

خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

نخلداران آبادان و خرمشهر مراقب کنه تارتن خرما باشند. حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: با افزایش دمای هوا در خرداد، آفت کنه تارعنکبوتی یا گرد آلود خرما ...
رئیس سازمان حفظ نباتات گفت: ایران با کشورهای کویت و عراق برای مبارزه با آفت موسوم به 'سرخرطوم حنایی' که سلامت درختان خرما را تهدید می کند، همکاری می کند. محمدعلی باغستانی، سه شنبه در نشست ...
رئیس اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل گفت: برداشت خرمای دیمی ارگانیک در هشت هکتار از اراضی کشاورزی منطقه چاه عروس ابوزید آباد آران و بیدگل آغاز شد. حسین فتاحی روز سه شنبه در گفت و ...
مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل از به بار نشستن محصول خرمای دیمی ارگانیک در ابوزید آباد این شهرستان و شروع برداشت از اواخر شهریور ماه جاری خبر داد. حسین فتاحی در این باره اظهار داشت: ...
No Thoughts on خسارت محصول خرمای کشاورزان ریگانی پرداخت می‌شود

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>