جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, استان ها, مرکزی  »   کارگاه سه روزه ملی “انار” در ساوه برگزار می‌شود
11 مرداد 1395 , ساعت 17:23

با حضور استان‌های انارخیز کشور

کارگاه سه روزه ملی “انار” در ساوه برگزار می‌شود

‌رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی از برگزاری کارگاه سه روزه آموزشی انار در مرکز آموزشی ساوه خبر داد.

‌رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی از برگزاری کارگاه سه روزه آموزشی انار در مرکز آموزشی ساوه خبر داد.

‌حمیدرضا دری ‌با اعلام این خبر افزود: بعد از سال‌ها اولین دوره ملی آموزش انار فردا به مدت سه روز در مرکز آموزشی ساوه برگزار می‌شود.

وی گفت: این دوره آموزشی ملی با محوریت معضلات و مشکلات این محصول در مرکز آموزشی ساوه که زیرمجموعه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی است، برگزار می‌شود.

دری هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای توانمندی‌های علمی و فنی کارشناسان مرتبط با انار در استان‌های انارخیز کشور عنوان کرد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی بیان کرد: این کارگاه سه روزه با حضور مدیران و کارشناسان جهاد کشاورزی استان‌های انارخیز کشور به میزبانی مرکز آموزش ساوه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی محور تحقیقات انار کشور است و ایستگاه تحقیقات ملی انار نیز در ساوه مستقر است، گفت:  بر این اساس وزارتخانه اقدام به برگزاری دوره آموزش انار با محوریت معضلات و مشکلات انار در این استان کرده است.

این دوره آموزشی به مدت سه روز با حضور کارشناسان باغبانی از استان‌های انار خیز کشور برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/iz496g

خبرگزاری ایسنا

مطالب مرتبط

مدیر مجتمع تحقیقات و آموزش کشاورزی شهرستان ساوه گفت: با برگزاری کارگاه سه روزه ملی "انار" آخرین یافته‌های تحقیقاتی در خصوص این محصول به استان‌های انارخیز کشور منتقل شد. حمیدرضا پرستار  با اعلام این خبر افزود: ...
مدير جهاد كشاورزي ساري گفت: زمان گلدهي درختان نبايد از هيچ كودي به شكل محلول پاشي استفاده شود چراكه باعث ريزش محصول مي شود. به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، ...
No Thoughts on کارگاه سه روزه ملی “انار” در ساوه برگزار می‌شود

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>