پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   نخبگان ایرانی خارج کشور در بخش تحقیقات کشاورزی جذب می شوند
19 مرداد 1395 , ساعت 15:08

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی:

نخبگان ایرانی خارج کشور در بخش تحقیقات کشاورزی جذب می شوند

جذب نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور برای نخستین بار توسط سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور انتقال تکنولوژی و گسترش مرز دانش کلید خورد.

جذب نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور برای نخستین بار توسط سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور انتقال تکنولوژی و گسترش مرز دانش کلید خورد.
به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر اسکندر زند رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این باره گفت: تا کنون حکم به کارگیری دو نخبه ایرانی ساکن خارج از کشور در حوزه تحقیقات باغبانی و بیوتکنولوژی قطعی شده است.
وی با بیان این که ۳۰ تن از این نخبگان در حوزه تحقیقات کشاورزی تقاضای همکاری داده اند، اظهار داشت: سوابق علمی متقاضیان در حال بررسی است و آنهایی که به لحاظ کیفی در سطح قابل قبولی هستند، انتخاب می شوند.
زند، ضمن دعوت از نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور برای همکاری و جذب در بخش تحقیقات کشاورزی تصریح کرد: بیشترین نیاز ما برای جذب این افراد در زمینه های باغبانی، بهنژادی باغبانی، بیوتکنولوژی، آفات و بیماری ها، آب و خاک، واکسن و سرم، بهنژادی دام و طیور، بهنژادی آبزیان، بهنژادی گیاهان زراعی و نانو در بخش کشاورزی است.
وی افزود: نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور از طریق مراجعه به سایت نخبگان به ما معرفی می شوند.
معاون وزیر جهاد کشارزی در مورد جذب نخبگان کشاورزی داخل کشور نیز گفت: ظرف سه سال گذشته ۲۵۰ نفر را در حوزه تحقیقات کشاورزی جذب کرده ایم که اکثر آنها از نخبگان داخلی هستند.
وی اذعان داشت: نخبگان کشاورزی داخل کشور نیز هر سال در اسفند ماه می توانند از طریق سایت سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی و با ارایه مدارک، درخواست همکاری بدهند.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/MY16EM

مطالب مرتبط

رئیس مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی با اعلام اینکه روش تولید برنج سالم ایرانی بدون استفاده از آفت کش های شیمیایی در همه استان های شمالی کشور توسعه می یابد، از تعمیم این روش ...
با اجرای تفاهم نامه آموزشی ترویجی ارتقای توانمندی‌های زنان روستایی، زمینه مشارکت زنان روستایی در تولید و کاربرد زنبور تریکوگراما برای کنترل کرم ساقه خوار برنج فراهم گردید. به دنبال ...
در دیدار مشترک خیام‌نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی با نماینده منطقه‌ای فائو، بر معرفی نماینده دائم فائو در تهران برای پیشبرد اهداف کشاورزی تاکید شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ...
رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندرقند گفت: سه رقم جدید چغندر مقاوم به ریزومانیا، پوسیدگی ریشه و نماتد معرفی و به‌زودی وارد بازار می‌شود. داریوش طالقانی رئیس موسسه ...
No Thoughts on نخبگان ایرانی خارج کشور در بخش تحقیقات کشاورزی جذب می شوند

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>