پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, ایران  »   سال زراعی ۹۶-۹۵ به طور رسمی آغاز شد
20 شهریور 1395 , ساعت 12:33

با برگزاری چهارمین گردهمایی سراسری مدیران و فعالین بخش کشاورزی

سال زراعی ۹۶-۹۵ به طور رسمی آغاز شد

سال زارعی 96-95 امروز با برگزاری چهارمین گردهمایی سراسری مدیران و فعالین بخش کشاورزی آغاز شد

سال زارعی ۹۶-۹۵ امروز با برگزاری چهارمین گردهمایی سراسری مدیران و فعالین بخش کشاورزی آغاز شد.
به گزارش گیاهپزشکی ایران (ippn.ir) و به نقل از تسنیم، سال زارعی ۹۶-۹۵ با حضور کشاورزان، مدیران وزارت جهاد کشاورزی و وزیر متبوع به طور رسمی آغاز به کار کرد و اولویتهای سال زراعی جاری از سوی دولت افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و آب و استفاده از ظرفیت‌های مغفول اعلام شد.

در این مراسم نیازها، برنامه‌ها و موضوعات ترویجی و تاکیداتی که در طرح وزارت جهاد کشاورزی برای سال زراعی جاری اعمال شده است اعلام شد.

در این مراسم کشاورزان پیشرو بخش کشاورزی حضور یافتند و به ایراد سخن در مقابل مسئولین وزارت جهاد کشاورزی پرداختند. از جمله مشکلات کشاورزان برای سال زراعی جدید، تامین نقدینگی و مسائل مربوط به تامین آب مورد نیاز برای کشاورزی و توسعه ایجاد آبیاریهای نوین در بخش کشاورزی است.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم اولویت این وزارتخانه را برای سال زراعی جاری افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی، استفاده از ظرفیت‌های مغفول و توجه به استفاده درست از آب اعلام کرد.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/LsyOLJ

خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط

  صبح روز شنبه بیستم شهریورماه صدها مدیر ارشد وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه در سالن حجاب تهران گردهم آمدند تا با فرمان وزیر جهاد کشاورزی که در گردهمایی امسال واجد توصیه‌هایی تازه به قول ...
در چهارمین همایش آغاز سال زراعی ۹۶ - ۹۵ که با شعار "راهبرد و رویکرد جدید شیوه‌های نوین کشت و کار" که روز شنبه بیستم شهریور در سالن حجاب تهران برگزار شد، از ۸۷ کشاورز ...
No Thoughts on سال زراعی ۹۶-۹۵ به طور رسمی آغاز شد

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>