پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   خوزستان, داخلی, رویداد ها, همایش ها و کنفرانس ها  »   برگزاری دومین همایش ملی پژوهش های کشاورزی و زیست محیطی ایران در خوزستان
22 مهر 1400 , ساعت 22:22

برگزاری دومین همایش ملی پژوهش های کشاورزی و زیست محیطی ایران در خوزستان

دومین همایش ملی پژوهش‌های کشاورزی و زیست محیطی ایران ۲۶ آبان امسال به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار می‌شود.

دبیر همایش ملی پژوهش‌های کشاورزی و زیست محیطی ایران گفت: دومین همایش ملی پژوهش‌های کشاورزی و زیست محیطی ایران ۲۶ آبان امسال به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار می‌شود و محدودیتی برای حضور میهمانان داخلی و خارجی ندارد.

دکتر محسن ساری افزود: نقشه راه کشاورزی ایران و چالش‌ها و فرصت‌های زیست محیطی خوزستان به عنوان مهمترین محور‌ها و دغدغه‌ها در این همایش ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پنل‌های تخصصی در این همایش ارایه می‌شود افزود: پذیرش مقالات برای این همایش از یک ماه گذشته آغاز شده و تا ۱۰ آبان ادامه دارد.

وی ادامه داد: خشکسالی و کشاورزی پایدار، اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست، کشاورزی و محیط زیست (زراعت، دامپروری، باغبانی، صنایع غذایی)، شیوه‌های سازگار با محیط زیست در مدیریت آفات، بیماری ها، علف‌های هرز و محیط زیست و بهداشت، منابع انرژی سبز و تجدید پذیر، نقش بهره برداران نهایی در برنامه‌های زیست محیطی و نقش علوم داده در تحلیل چالش‌های کشاورزی و زیست محیطی از جمله محور‌های این همایش است.

ساری گفت: نقشه راه کشاورزی ایران از مهمترین پنل‌های این همایش محسوب می‌شود که افق ۲۰ ساله و ۵۰ ساله کشاوری ایران را بررسی خواهد کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بیان کرد: پنل‌های تخصصی، چالش‌ها و فرصت‌های زیست محیطی خوزستان در خصوص گرد و غبار، کشت و صنعت‌های نیشکر، آلودگی رودخانه و دیده بانی محیط زیست خوزستان را ارایه می‌کند.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت همایش (https://incaes2.ir) مراجعه نمایند.

.

مطالب مرتبط

No Thoughts on برگزاری دومین همایش ملی پژوهش های کشاورزی و زیست محیطی ایران در خوزستان

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>