سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
»   بازار کار  »   جذب نیروی سرباز امریه در وزارت جهاد کشاورزی
11 آبان 1401 , ساعت 12:40

جذب نیروی سرباز امریه در وزارت جهاد کشاورزی

وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای اولین فراخوان امریه سربازان متخصص وزارت جهاد کشاورزی را اعلام کرد.

وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای اولین فراخوان امریه سربازان متخصص وزارت جهاد کشاورزی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای، اولین فراخوان امریه سربازان متخصص وزارت جهاد کشاورزی را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

.

بسمه‌تعالی

در راستای اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و فصل هشتم قانون خدمت وظیفه عمومی با عنایت به هماهنگی به عمل آمده با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ریاست جمهوری و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح و براساس سهمیه اختصاصی به وزارت متبوع در جهت بکارگیری سربازان متخصص وزارت جهاد کشاورزی (امریه) براساس طرح توجیهی و نیازسنجی به عمل آمده، جهت بهره‌مندی از توان نیروهای تحصیلکرده و دانشگاهی که از سرمایه‌ها و منابع کشور محسوب می‌شوند و به منظور استفاده بهینه از این سرمایه‌ها که می‌تواند در رشد و شکوفایی بخش کشاورزی نقش بسزایی داشته باشد و از طرفی شناخت و بهره‌برداری موثر همراه با بکارگیری این نیروها براساس تخصص و توانمندی آنان سبب شکوفایی بیش از پیش استعدادها و توانایی آنان می‌شود لذا اولین مرحله جذب و بکارگیری سرباز متخصص در رشته شغل‌های تخصصی و مورد نیاز به تاریخ اعزام (۱۴۰۱.۱۰.۰۱) اقدام شده است لیکن متقاضیان واجد شرایط با سه برابر ظرفیت اعلامی می‌توانند از بامداد روز پنج شنبه مورخ (۱۴۰۱.۰۸.۱۲) با مراجعه به وبگاه این اداره کل به آدرس https://dhrd.maj.ir ثبت‌نام کنند.

مدت ثبت نام از بامداد روز ۱۴۰۱.۰۸.۱۲ شروع و ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۱.۰۸.۱۴ به پایان می‌رسد و در تاریخ ۱۴۰۱.۰۸.۱۵ آمار ثبت‌نامی که سه برابر سهمیه تعیین شده دستگاه مربوطه از طریق سامانه استخراج و نتایج به دستگاه وابسته و تابعه اعلام و ادارات اداری ذی‌ربط باید ظرف حداکثر ۳ روز فرایند مصاحبه و بررسی مدارک در کمیته جذب و استخدام سازمان مربوطه جمع‌بندی و فرد واجد شرایط به هسته گزینش معرفی والنهایه باید نتایج نهایی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۸.۲۹ توسط واحد ذی‌ربط به این اداره کل ارسال شود. متعاقبا ظرف ۲۴ ساعت این اداره کل نتایج را به ستاد مشترک نیروهای مسلح جهت اخذ امریه تحویل و پس از بررسی و اخذ امریه نتیجه برای اقدام و پیگیری بعدی به آن واحد سازمانی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ دومین مرحله فراخوان جذب و بکارگیری سربازان متخصص به تاریخ اعزام در تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۰۱ متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

شرایط عمومی و اختصاصی فراخوان پذیرش مشمول وظیفه جهت گذراندن دوره ضرورت:

-دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری در رشته‌های تحصیلی مرتبط با وظایف و ماموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی

-فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری

-داشتن حداقل معدل کل ۱۶

-موفقیت در مصاحبه کمیته جذب و بکارگیری نیروی امریه، تایید گزینش

*اولویت پذیرش با افراد بومی، خانواده ایثارگران (درجه ۱) و نخبگان است.

انتخاب افراد مطابق با ضوابط دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، داشتن یکی از شرایط (معاف از رزم، خانواده ایثارگران، تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی، متقاضی خدمت در مناطق محروم، عضویت حداقل ۶ ماه در پایگاه مقاومت بسیج و نخبگان)، موفقیت در مصاحبه در کمیته مربوطه و همچنین تایید صلاحیت از هسته مرکزی گزینش انجام می‌پذیرد.

.

نکات قابل توجه فراخوان پذیرش مشمول وظیفه سازمان برنامه و بودجه کشور

  • ثبت نام در اینترنت به منزله پذیرش متقاضی به منظور بهره‌مندی از طرح امریه سربازی نمی‌باشد.
  • متقاضیان پذیرفته شده پس از ثبت نام برای شرکت در مصاحبه کمیته جذب و پذیرش نیروی امریه دعوت می‌شوند.
  • پذیرش امریه فقط به منظور گذراندن طرح مقدس خدمت نظام محسوب می‌شود و متضمن هیچ‌گونه تعهدی در خصوص استخدام فرد نمی‌باشد.
  • چنانچه متقاضی در هر یک از سازمان‌های دولتی آموزش نظامی دیده باشد و یا کسر خدمت داشته باشد، تقاضای وی مورد قبول خواهد بود.

ـ هر گونه اشتباه و یا کتمان حقیقت موجب ابطال تقاضا خواهد شد.

ـ میزان حقوق پرداختی به مشمولین امریه سربازی در وزارت جهاد کشاورزی هم تراز با سایر نظامیان هم رتبه خواهد بود.

ـ در صورت ناقص بودن مدارک (تاییدیه گزینش، تعیین محل خدمت، مدرک تحصیلی، و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و برگه اعزام به خدمت) متقاضی در لیست اعزام قرار نخواهد گرفت.

ـ متقاضی که ثبت‌نام می‌نماید باید فاقد غیبت از نظام بوده و همچنین دوره آموزش نظامی را نگذرانده باشد.

  • متقاضیان پس از تایید نهایی اقدام به اخذ برگه اعزام به خدمت نموده و باید برگه اعزام خود را به واحد سازمانی مربوطه تحویل نمایند.
  • با توجه به اعلام سازمان نظام وظیفه در خصوص «عدم امکان تمدید تاریخ اعزام مشمولان» از سوی سازمان مذکور، متقاضیان می‌بایست نسبت به تهیه برگه اعزام مربوط به آن دوره اقدام کنند.

.

لینک کوتاه: https://b2n.ir/q63302

مطالب مرتبط

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از آغاز فرآیند جذب 483 نفر نیروی غیر هیات علمی از طریق ثبت نام در دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی ...
فراخوان جذب مدرس برای مراکز و واحد‌های دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰ از روز دوشنبه اول شهریور آغاز شد. بر این اساس متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا ۱۵ شهریور ...
مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در راستای گسترش فعالیت های آموزشی، از علاقه مندان به تدریس دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته ها و دروس مختلف کشاورزی (گیاهپزشکی، ...
آگهی های استخدام روز یکشنبه 27 تیر ماه / / / / . استخدام کارشناس ...
No Thoughts on جذب نیروی سرباز امریه در وزارت جهاد کشاورزی

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>