استفاده از بز‌ها برای از بین بردن علف‌های هرز در آمریکا + فیلم
استفاده از بز‌ها برای از بین بردن علف‌های هرز در آمریکا + فیلم
مقامات یک پارک در شهر سان آنتونیو در آمریکا از بز‌ها برای از بین بردن علف‌های هرز پارک استفاده می‌کنند.

مقامات یک پارک در شهر سان آنتونیو در آمریکا از بز‌ها برای از بین بردن علف‌های هرز پارک استفاده می‌کنند. بز‌ها با آمدن به این پارک شروع به چرا و از بین بردن علف‌های هرز می‌کنند.

.

مسئول پارک گفت: ما به دلایل مختلف از بز‌ها برای از بین بردن علف‌های هرز استفاده می‌کنیم. ما در اینجا از ۱۵۰ راس بز استفاده می‌کنیم. با این اقدام به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌شود. هدف از این کار از بین بردن علف‌های هرز است. این علف‌ها مقادیر زیادی آب برای رشد خود مصرف می‌کنند. با از بین رفتن آن‌ها این آب به درختان کاج در منطقه می‌رسد.

مسئول پارک همچنین گفت: شرکت ما نمی‌خواهد که این بز‌ها را به کشتارگاه ببرد. ما به آن‌ها نیاز داریم و آن‌ها را برای از بین بردن علف‌های هرز به پارک‌های مختلف می‌بریم. ما برای پرورش نسل بعدی به آن‌ها نیاز داریم.

بازدید کننده پارک گفت: استفاده از بز‌ها در اینجا برای از بین بردن علف‌های هرز یک اقدام در جهت حفاظت از محیط زیست است. این روش نسبت به استفاده از دستگاه‌های علف چین و همچنین استفاده از سم برای از بین بردن علف‌ها ایمن‌تر است. ما نزدیک رودخانه هستیم و این مواد سمی می‌تواند بر روی رودخانه اثر منفی داشته باشد و آن را آلوده کند. علاوه بر این ما می‌توانیم بز‌ها را ببینیم و از این کار لذت ببریم.

بازدید کننده دیگری گفت: من همیشه در اینجا پیاده روی می‌کنم و می‌دوم. من همراه سگ خود در اینجا قدم می‌زنم. از اینکه اینجا پاکسازی شده است، بسیار خوشحالم.

  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما