پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اخبار, اخبار ایران, استان ها, قزوین  »   راه‌اندازی کلینیک سم‌فروشی اتحادیه تعاون روستایی تاکستان
10 مرداد 1395 , ساعت 12:14

رئیس اداره تعاون روستایی تاکستان خبر داد:

راه‌اندازی کلینیک سم‌فروشی اتحادیه تعاون روستایی تاکستان

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان با اشاره به عرضه سموم و کودهای با کیفیت به کشاورزان، از راه‌اندازی کلینیک سم‌فروشی اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان با اشاره به عرضه سموم و کودهای با کیفیت به کشاورزان، از راه‌اندازی کلینیک سم‌فروشی اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

علی‌محمد حیدری با اشاره به راه‌اندازی کلینیک سم فروشی اتحادیه شهرستان تاکستان اظهار کرد: بیماری‌های آفت‌زا مزارع کشاورزی را باید جدی گرفت و در این راستا باید اطلاع‌رسانی دقیق و علمی صورت گیرد.

وی اعلام کرد: از منابع داخلی اتحادیه تعاون روستایی تاکستان بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برای بازسازی فروشگاه سم‌فروشی هزینه شده و در حال حاضر این فروشگاه به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال برای تأمین انواع سموم، حشره‌کش، علف‌کش و قارچ‌کش مورد نیاز کشاورزان هزینه شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: چنانچه کشاورزان درخصوص آفت‌زدایی از مزارع درخواست خرید سم داشته باشند با نیازسنجی از سوی کارشناسان، سم مناسب مبارزه با آفت تحویل داده خواهد شد.

وی عرضه سموم و کودهای با کیفیت به کشاورزان را امری ضروری دانست و افزود: شناخت انواع آفت و روش‌های کنترلی و پیشگیری از جمله موضوعاتی است که در مواقع ضروری جلوی خسارات احتمالی در بخش کشاورزی را می گیرد.

 

لینک کوتاه خبر: http://goo.gl/3SSwz7

خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

قرص سمی برنج با ترکیب فسفید آلومینیوم، هیچ‌گونه مجوز توزیع ندارد و فروش آن پیگرد قانونی دارد. معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: توزیع و خرید و ...
بیش از ۹۰ فروشندگی عرضه نهاده‌های کشاورزی در قائم شهر پایش شد. مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر با اشاره به پایش ۹۶ فروشگاه سموم نباتی کشاورزی در این شهرستان، گفت: ...
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: کارگاه تولید و بسته بندی سم و کود غیرمجاز به دستور مقام قضایی در شهرستان شیراز پلمب شد. جاوید عباسی افزود: از ...
رئیس سازمان حفظ نباتات در نشست اتاق کرمان، از برنامه اساسی برای مدیریت سیاه‌بازار حاکم بر آفت‌کش‌ها خبر داد که تعدد سم فروشی‌ها را نیز به‌عنوان یک مسئله مهم مدنظر قرار خواهد داد....
No Thoughts on راه‌اندازی کلینیک سم‌فروشی اتحادیه تعاون روستایی تاکستان

Leave A Comment

  • آخرین مطالب

  • برچسب ها

  • <div id="div_eRasanehTrustseal_82516"></div>
    <script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
    <script>eRasaneh_Trustseal(82516, true);</script>