دوره آموزشی نانو آفت کش ها
دوره آموزشی نانو آفت کش ها
کارگاه تخصصی "نانو آفت‌کش‌ها، تهیه، کاربرد، عملکرد و بقایای آفت‌کش‌ها در محصول کشاورزی" توسط پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و دانشگاه تهران بصورت تئوری و عملی در محل این پژوهشگاه در کرج برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی “نانو آفت‌کش‌ها، تهیه، کاربرد، عملکرد و بقایای آفت‌کش‌ها در محصول کشاورزی” توسط پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و دانشگاه تهران بصورت تئوری و عملی در محل این پژوهشگاه در کرج برگزار می‌شود.

این کارگاه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷عصر برگزار خواهد شد و مدرسان آن لیلا مأمنی عضو هیات علمی، مدیر هماهنگی امور پژوهشی پژوهشگاه و عضو کمیته راهبردی فناوری نانو وزارت جهاد کشاورزی و وحیده مهدوی عضو هیات علمی و رئیس بخش آفت‌کش‌ها موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور از متخصصین برجسته در این حوزه هستند. همچنین، معصومه نوروزی، پروین هادیان و فرزانه جوکار از کارشناسان متخصص پژوهشگاه به ارایه آموزش‌هایی در این زمینه خواهند پرداخت.

در این کارگاه، شرکت‌کنندگان با مراحل مختلف تهیه، کاربرد، عملکرد و بقایای آفت‌کش‌ها آشنا خواهند شد. این دوره برای کسانی که به نانوتکنولوژی و تکنیک‌های نوین در بیوتکنولوژی علاقه‌مند هستند، بسیار مفید خواهد بود.

گفتنی است امکان ثبت نام و شرکت در بخش های تئوری به شیوه مجازی وجود دارد و برای شرکت کنندگان دوره گواهینامه مشترک معتبر از سوی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران و پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ارایه خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه، می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۲۵۳۱۲۲۵ تماس بگیرند.