بیست و پنجمین کنگره گیاهپزشکی ایران + پوستر
بیست و پنجمین کنگره گیاهپزشکی ایران + پوستر
بیست و پنجمین کنگره گیاهپزشکی ایران از تاریخ 17 تا 20 شهریور 1403، به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در تهران برگزار می شود.

بیست و پنجمین کنگره گیاهپزشکی ایران از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در تهران برگزار می شود.

کنگره گیاهپزشکی ایران از نخستین و قدیمی ترین کنگره های علمی کشور با بیش از نیم قرن قدمت است. این رویداد علمی و پژوهشی توسط اتحادیه انجمن های علوم گیاهپزشکی ایران و انجمن های علمی حشره شناسی، بیماری شناسی گیاهی، کنه شناسی، علوم علفهای هرز، قارچ شناسی، ویروس شناسی و نماتدشناسی و با حمایت دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی هر دو سال یک بار در یکی از مراکز علمی کشور برگزار می شود.

ارتقای سطح دانش و تجربیات در زمینه گیاهپزشکی، معرفی و ارایه آخرین دستاوردها و پیشرفت های علمی و فناوری، برقراری ارتباطات علمی و صنعتی و ارایه راهکار برای حل مسائل و چالش های گیاه پزشکی کشور از اهداف این کنگره است.

محورهای اصلی کنگره
راهبردهای نوین مدیریت عوامل خسارتزای گیاهی
توسعه روشهای کنترل بیولوژیک
کاربرد روشهای غیر شیمیایی
توسعه سلامت و کیفیت محصولات کشاورزی
پایش پیش آگاهی و ردیابی عوامل خسارتزا
تغییر اقلیم و بروز عوامل خسارتزای نوظهور و مهاجم

ریاست کنگره بیست و پنجم بر عهده دکتر سید ابراهیم صادقی و دبیری اجرایی بر عهده دکتر مریم عطاپور است.
پژوهشگران و علاقمندان تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ زمان دارند تا خلاصه مقالات خود برای شرکت در کنگره ارسال نمایند.

وبسایت کنگره: https://25ippc.areeo.ac.ir

محل برگزاری: تهران، بزرگراه آزادگان، احمدآباد مستوفی، خیابان انقلاب، خیابان شهید احسانی‌راد، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، تلفن: ۰۲۱۵۶۲۷۶۰۲۰

.