برگزاری اولین رزمایش شهرستانی مدیریت مگس میوه در بابل + عکس
برگزاری اولین رزمایش شهرستانی مدیریت مگس میوه در بابل + عکس
در این رزمایش شهرستانی ارتباط مستقیم با رادیو مازندران برقرار و باغ داران دیگر نقاط استان نیز با شیوه های کنترل آفت آشنا شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از برگزاری اولین رزمایش شهرستانی مدیریت و مقابله با آفت مگس میوه مدیترانه ای با حضور مسئولان استانی در این شهرستان خبر داد.

محسن آهنگری از برگزاری اولین رزمایش شهرستانی مدیریت و مقابله با آفت مگس میوه مدیترانه ای با حضور مسئولان استانی در شهرستان بابل خبر داد.

وی افزود: این رزمایش با حضور سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی و حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان، مسوولین و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان بابل و باغداران در روستای نقیب کلا ثلاث این شهرستان برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: در این رزمایش شهرستانی، به باغداران توصیه شد تا نسبت به بررسی حضور آفت مگس میوه مدیترانه ای در باغ و نصب تله های جلب کننده در باغات دارای هلو و شلیل، گلابی، سیب و در باغات نارنگی پیش رس اقدام و درصورت رسیدن میوه نسبت به برداشت به موقع آن مبادرت کرده و میوه های ریخته شده در پای درختان را در عمق ۵۰ سانتی متری خاک مدفون کنند.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری ۲۵ دوره کلاس آموزشی در خصوص آفت مگس میوه مدیترانه ای در این شهرستان برگزار شد، گفت: در این رزمایش شهرستانی ارتباط مستقیم با رادیو مازندران برقرار و باغ داران دیگر نقاط استان نیز با شیوه های کنترل آفت آشنا شدند.

  • منبع خبر : سازمان جهاد کشاورزی مازندران